ZAGREB, 21. listopada (Hina) - Austrijski promičbeni ured za turizam (Oesterreich Werbung) danas je u zagrebačkom hotelu Esplanade predstavio austrijsku zimsku turističku ponudu. Osim austrijskih skijališta, s više od 22.000
kilometara (km) uređenih staza za alpsko skijanje, posebno je predstavljena turistička ponuda Beča, Salzburga i Koruške.
ZAGREB, 21. listopada (Hina) - Austrijski promičbeni ured za turizam
(Oesterreich Werbung) danas je u zagrebačkom hotelu Esplanade
predstavio austrijsku zimsku turističku ponudu. Osim austrijskih
skijališta, s više od 22.000 kilometara (km) uređenih staza za alpsko
skijanje, posebno je predstavljena turistička ponuda Beča, Salzburga i
Koruške. #L#
Osim alpskih skijaških staza, Austrija nudi i 16.000 km uređenih
staza za klasično skijanje, 500 prirodnih sanjkališta, 50.000 km
planinarskih staza, 36 umjetnih sklizališta, 23 alpska vrta, pet
nacionalnih parkova, 69 parkova i područja zaštićene prirode, 53
spilja i rudnika za razgledavanje, 38 lovišta i brojne druge
atrakcije.
Ponuda austrijskih skijališta ponajprije je usmjerena na mladež
željnu dinamičnog i aktivnog odmora, no, kako je istaknuto na
prezentaciji austrijske zimske turističke ponude, svoje će sadržaje
naći i oni željni idiličnog ugođaja božićnih, novogodišnjih i zimskih
blagdana, kao i neponovljivih atrakcija poput koncerata klasične
glazbe na ledenjacima.
Turistička ponuda Beča nudi nekoliko zanimljivih priredaba, poput
svjetske praizvedbe mjuzikla "Bal vampira" prema istoimenom filmu
poljskog redatelja Romana Polanskog, a koju je Polanski osobno
režirao, dok će sljedeća godina, brojnim izložbama te posebnim
mjuziklom, biti u znaku austrijske carice Elisabeth, supruge cara
Franje Josipa, koju je pedesetih godina na velikom platnu oživjela
Romy Schneider. Nakon romantičnog i nostalgičnog predbožićnog ugođaja
u Beču te novogodišnjeg slavlja, zbivanja u toj europskoj kulturnoj
prijestolnici ne prestaju - počinje niz od otprilike 300 bečkih
balova koji se okončava nakon Fašnika.
Ove je godine po prvi put tiskana turistička brošura Koruške na
hrvatskom jeziku što svjedoči o većoj usmjerenosti prema gostima iz
Hrvatske. Glavna turistička tržišta prema kojima je usmjerena
austrijska promičba tako ostaju zemlje središnje Europe, i, prije
svega, zemlje Europske unije (EU).
Inače, dok Hrvatska bilježi znakovito povećanje broja noćenja, u
Austriji se bilježe potpuno suprotna kretanja. Tako je, primjerice,
u najboljoj turističkoj godini za Austriju, 1991, zabilježeno 131
milijun noćenja, da bi prošle godine taj broj bio smanjen na 113
milijuna.
No, ciljanom i promišljenom turističkom promičbom, mogu se postići
dobri rezultati, istaknuto je danas, što je ilustrirano primjerom
jednog tirolskog mjesta koje je ove godine ostvarilo 13 posto veći
turistički promet u odnosu na lanjski nakon kampanje usmjerene mlađim
generacijama, dok je Tirol kao regija ostvario tri posto manji promet.
(Hina) dš sbo
211418 MET oct 97