ZAGREB, 20. listopada (Hina) - Svjesni da bez kvalitetnih i stručnih suradnika i timskog rada nije moguće ostvariti zacrtane poslovne ciljeve za iduću godinu, ove će jeseni u rapskoj turističkoj tvrtki Imperijal d.d. započeti
edukaciju turističkih kadrova. Ona će uključiti organiziranje seminara permanentnog obrazovanja u suradnji sa stručnjacima odgovarajućih zagrebačkih i opatijskih fakulteta i instituta, objavili su u toj tvrtki.
ZAGREB, 20. listopada (Hina) - Svjesni da bez kvalitetnih i stručnih
suradnika i timskog rada nije moguće ostvariti zacrtane poslovne
ciljeve za iduću godinu, ove će jeseni u rapskoj turističkoj tvrtki
Imperijal d.d. započeti edukaciju turističkih kadrova. Ona će
uključiti organiziranje seminara permanentnog obrazovanja u suradnji
sa stručnjacima odgovarajućih zagrebačkih i opatijskih fakulteta i
instituta, objavili su u toj tvrtki. #L#
Cilj im je profilirati koncern Imperial kao vodeću hotelijersko-
ugostiteljsku grupu u hrvatskom turizmu u pogledu profitabilnosti
poslovanja te kvalitete usluga.
Sukladno Pravilniku o razvrstavanju, minimalnim uvjetima i
kategorizaciji ugostiteljskih objekata, u toj su tvrtki napravili
program kapitalnih ulaganja za 1998. godinu, prema čemu sve hotele
namjeravaju podignuti na razinu od tri zvjezdice. Time će se turistima
ponuditi znatno viša razina smještaja, veće mogućnosti za sport i
rekreaciju te mogućnost zabave. Za ta kapitalna ulaganja u visini osam
milijuna njemačkih maraka sredstva su u velikom dijelu već osigurana.
Da bi što brže smanjili vrlo visoke financijske troškove, koji
opterećuju tu tvrtku, Uprava Imperiala d.d. odlučila se na prodaju
manjih hotelskih objekata.
Naime, smanjivanje veličine tvrtke u svijetu je česta metoda
financijskog konsolidiranja i upravljanja hotelskim tvrtkama kao i
pristup čišćenja portfelja. U Imperialu će se time riješiti
problemi neprofitabilnih dijelova hotelske tvrtke s ograničenim
tržišnim potencijalom.
Inače, u prvih devet ovogodišnjih mjeseci u hotelskim objektima te
tvrtke ostvareno je 714.951 noćenje, odnosno 26 posto više nego u
istom lanjskom razdoblju, a u ukupnom broju noćenja stranci su
sudjelovali s 83 posto.
(Hina) splj sbo
201202 MET oct 97