FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: USAVRŠAVANJE TURISTIČKIH KADROVA U RAPSKOM IMPERIALU

ZAGREB, 20. listopada (Hina) - Svjesni da bez kvalitetnih i stručnih suradnika i timskog rada nije moguće ostvariti zacrtane poslovne ciljeve za iduću godinu, ove će jeseni u rapskoj turističkoj tvrtki Imperijal d.d. započeti edukaciju turističkih kadrova. Ona će uključiti organiziranje seminara permanentnog obrazovanja u suradnji sa stručnjacima odgovarajućih zagrebačkih i opatijskih fakulteta i instituta, objavili su u toj tvrtki.
ZAGREB, 20. listopada (Hina) - Svjesni da bez kvalitetnih i stručnih suradnika i timskog rada nije moguće ostvariti zacrtane poslovne ciljeve za iduću godinu, ove će jeseni u rapskoj turističkoj tvrtki Imperijal d.d. započeti edukaciju turističkih kadrova. Ona će uključiti organiziranje seminara permanentnog obrazovanja u suradnji sa stručnjacima odgovarajućih zagrebačkih i opatijskih fakulteta i instituta, objavili su u toj tvrtki. #L# Cilj im je profilirati koncern Imperial kao vodeću hotelijersko- ugostiteljsku grupu u hrvatskom turizmu u pogledu profitabilnosti poslovanja te kvalitete usluga. Sukladno Pravilniku o razvrstavanju, minimalnim uvjetima i kategorizaciji ugostiteljskih objekata, u toj su tvrtki napravili program kapitalnih ulaganja za 1998. godinu, prema čemu sve hotele namjeravaju podignuti na razinu od tri zvjezdice. Time će se turistima ponuditi znatno viša razina smještaja, veće mogućnosti za sport i rekreaciju te mogućnost zabave. Za ta kapitalna ulaganja u visini osam milijuna njemačkih maraka sredstva su u velikom dijelu već osigurana. Da bi što brže smanjili vrlo visoke financijske troškove, koji opterećuju tu tvrtku, Uprava Imperiala d.d. odlučila se na prodaju manjih hotelskih objekata. Naime, smanjivanje veličine tvrtke u svijetu je česta metoda financijskog konsolidiranja i upravljanja hotelskim tvrtkama kao i pristup čišćenja portfelja. U Imperialu će se time riješiti problemi neprofitabilnih dijelova hotelske tvrtke s ograničenim tržišnim potencijalom. Inače, u prvih devet ovogodišnjih mjeseci u hotelskim objektima te tvrtke ostvareno je 714.951 noćenje, odnosno 26 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, a u ukupnom broju noćenja stranci su sudjelovali s 83 posto. (Hina) splj sbo 201202 MET oct 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙