POREČ, 29. rujna (Hina) - Porečka turistička tvrtka Riviera holding d.d. jedina je u Hrvatskoj, prvi put nakon sedmogodišnjeg razdoblja, dosegnula brojku od dva milijuna turističkih noćenja. Sa sedam posto udjela u ukupno ostvarenim
ovosezonskim turističkim noćenjima u nas, Riviera je još jedanput potvrdila svoj primat u hrvatskom turizmu, istaknuo je predsjednik Uprave te tvrtke Franco Palma.
POREČ, 29. rujna (Hina) - Porečka turistička tvrtka Riviera holding
d.d. jedina je u Hrvatskoj, prvi put nakon sedmogodišnjeg razdoblja,
dosegnula brojku od dva milijuna turističkih noćenja. Sa sedam posto
udjela u ukupno ostvarenim ovosezonskim turističkim noćenjima u nas,
Riviera je još jedanput potvrdila svoj primat u hrvatskom turizmu,
istaknuo je predsjednik Uprave te tvrtke Franco Palma. #L#
Prema njegovim riječima, već su premašeni svi planovi za ovu godinu.
Naime, ukupni je prihod za četvrtinu veći od planiranog i iznosi 235
milijuna kuna, a ostvarena dobit toga društva od 38 milijuna kuna,
dvostruko je veća nego prošle godine.
U toj je tvrtki ove godine broj ostvarenih noćenja 16 posto veći nego
lani, što uvjetuje i bolje financijske rezultate. Ukupni je prihod čak
29 posto veći nego prošlogodišnji, dok je prihod od smještaja veći 23
posto, istaknuo je Palma.
U rekonstrukciju i uređenje hotelskih objekata te tvrtke ove je
godine uloženo 65 milijuna kuna, čime je znatno podignuta razina
kvalitete smještaja. Od izvanpansionske potrošnje ostvareno je 35
milijuna kuna prihoda, što je 36 posto više nego 1996. godine.
Važni su pomaci učinjeni i u povratku strukture gostiju prijeratnoj.
Trećina ovogodišnjih gostiju došla je iz Njemačke, Austrijanca je
bilo 17,5 posto, Talijana 13 posto, a Slovenaca 11 posto od ukupnog
broja gostiju. Najduže su na odmoru boravili Nizozemci - u prosjeku dva
tjedna - a najkraće Talijani, tek nešto više od pet dana jer su oni,
zbog blizine i najčešći gosti preko vikenda.
Iz prijeratne strukture gostiju, ove su godine izostali britanski
turisti, koji su ostvarili tek petinu prijeratnog broja noćenja.
No, Riviera u iduću turističku godinu na to iznimno zanimljivo
turističko tržište izlazi s jačom turističkom promocijom, rekao je
Palma.
U ovoj su godini u turističkoj ponudi te tvrtke uvedene brojne
novine, primjerice, gastronomske priredbe i brojne animacijske
aktivnosti. Organizirano je 13 različitih programa - jutarnja
gimnastika, škola plivanja, aerobika, dječja animacija i drugo,
u čemu je moglo uživati više od 70 tisuća gostiju.
Značajan financijski prihod u visini otprilike 1,5 milijuna maraka,
Rivijeri su donijeli novootvoreni informativni punktovi u Taru i kod
hotela Pical. Naime, djelatnici tih objekata smjestili su otprilike
tri tisuće gostiju samo u Rivijerine objekte, pa je na taj način
ostvareno više od 30 tisuća noćenja.
Za turističku 1998. godinu, Palma predviđa povećanje broja noćenja za
deset posto, ali i bolje financijske rezultate poslovanja. Neupitno
je, kazao je on, provođenje strategijskog poslovnog plana Rivijere do
2000. godine, što su ga na prijedlog Uprave prihvatili dioničari toga
društva. Prema tom planu, do konca tisućljeća bi se broj noćenja
trebao popeti na 2,5 milijuna, ukupan prihod dosegnuti 350 milijuna
kuna, dok će stopa profita biti pet posto. Da bi se to ostvarilo,
poslovodstvo Rivijere holding do 2000. godine namjerava uložiti 290
milijuna kuna u razvoj hotelskih objekata te tvrtke.
(Hina) kž sbo
291245 MET sep 97