FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OKUGLI STOL O ISTRAŽIVANJIMA JAVNOG MNIJENJA

ZAGREB, 9. listopada (Hina) - Predstavnici Instituta za primijenjena društvena istraživanja (IPDIS) i Agencije za istraživanje javnog mnijenja 'Puls' složili su se na današnjem okruglom stolu na Fakultetu političkih znanosti da, kada je riječ o predizbornim ispitivanjima javnog mnijenja, medijsko objavljivanje rezultata istraživanja uoči izbora ne može bitno utjecati na same izborne rezultate.L#L "Ne postoji nikakvi jasni znanstveni dokazi da u medijima objavljeni podaci o istraživanju javnog mnijenja utiču na rezultate izbora", rekla je dr. Vesna Lamza-Posavec na okruglom stolu Freedom Foruma Fakulteta političkih znanosti. Ona je kazala da ti podaci mogu imati tek mali utjecaj, ali da ne mogu bitno promijeniti već otprije stvorene vrijednosti i stavove javnosti. Nenad Bulat iz 'Pulsa' je također istaknuo da je utjecaj istraživanja javnog mnijenja precijenjen. Govoreći o vlastitim iskustvima, on je ustvrdio da su, međutim, hrvatski političari izuzetno osjetljivi na rezultate istraživanja, tako da je svojevremeno jedna politička stranka, koju nije htio imenovati, optužila agenciju Puls zbog svog izbornog neuspjeha. Ustvrdivši kako je u nas sve više takvih istraživanja, Bulat je upozorio da valja razlikovati profesionalna, poluprofesionalna i ona nimalo profesionalna istraživanja čiji se rezultati sve češće objavljuju u medijima. Na današnjem okruglom stolu sudjelovali su i profesori s FPZ-a Tomislav Jantol, Ivan Šiber, Ivan Grdešić i Marko Goluža. (Hina) ln ds 091559 MET oct 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙