DUSSELDORF (Njemačka), 29. rujna (Hina/Reuter) - Ukupna kupovna moć njemačke djece iznosi preko 14 milijardi njemačkih maraka godišnje, pokazalo je u ponedjeljak objavljeno novo istraživanje provedeno uz potporu njemačkog odsjeka
dječje televizijske postaje Nickelodeon.
DUSSELDORF (Njemačka), 29. rujna (Hina/Reuter) - Ukupna kupovna moć
njemačke djece iznosi preko 14 milijardi njemačkih maraka godišnje,
pokazalo je u ponedjeljak objavljeno novo istraživanje provedeno uz
potporu njemačkog odsjeka dječje televizijske postaje Nickelodeon.#L#
Nickelodeon je priopćio da je istraživanje provedeno na 1.350
njemačke djece u dobi između tri i 13 godina pokazalo da djeca štede
novac sa svrhom kupnje bicikala, kompjuterskih igara i koturaljki.
Osim toga, istraživanje je pokazalo da djeca utječu na kupovinu u
svojim domaćinstvima i naročito jasno izražavaju svoje želje kada
roditelji kupuju čokoladu, jogurt ili pizzu.
Istraživanje je također ukazalo na iznenađujuće različite navike
gledanja televizije odraslih i djece. Mladi ljudi naime dnevno gledaju
televiziju mnogo manje od odraslih.
Međutim, većina ispitane djece je izjavila da je televizija za njih
najvažniji medij, no da su najpouzdaniji izvor informacija o nekom
proizvodu njihovi roditelji i prijatelji.
Istraživanje je provedeno pod pokroviteljstvom Nickelodeona,
medijskog marketinga i agencije "MediaGruppe Munchen", a proveo ga je
IFAK institut.
(Hina) zt sb
291913 MET sep 97