FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NJEMAČKA DJECA RASPOLAŽU S 14 MILIJARDI DEM KUPOVNE MOĆI

DUSSELDORF (Njemačka), 29. rujna (Hina/Reuter) - Ukupna kupovna moć njemačke djece iznosi preko 14 milijardi njemačkih maraka godišnje, pokazalo je u ponedjeljak objavljeno novo istraživanje provedeno uz potporu njemačkog odsjeka dječje televizijske postaje Nickelodeon.
DUSSELDORF (Njemačka), 29. rujna (Hina/Reuter) - Ukupna kupovna moć njemačke djece iznosi preko 14 milijardi njemačkih maraka godišnje, pokazalo je u ponedjeljak objavljeno novo istraživanje provedeno uz potporu njemačkog odsjeka dječje televizijske postaje Nickelodeon.#L# Nickelodeon je priopćio da je istraživanje provedeno na 1.350 njemačke djece u dobi između tri i 13 godina pokazalo da djeca štede novac sa svrhom kupnje bicikala, kompjuterskih igara i koturaljki. Osim toga, istraživanje je pokazalo da djeca utječu na kupovinu u svojim domaćinstvima i naročito jasno izražavaju svoje želje kada roditelji kupuju čokoladu, jogurt ili pizzu. Istraživanje je također ukazalo na iznenađujuće različite navike gledanja televizije odraslih i djece. Mladi ljudi naime dnevno gledaju televiziju mnogo manje od odraslih. Međutim, većina ispitane djece je izjavila da je televizija za njih najvažniji medij, no da su najpouzdaniji izvor informacija o nekom proizvodu njihovi roditelji i prijatelji. Istraživanje je provedeno pod pokroviteljstvom Nickelodeona, medijskog marketinga i agencije "MediaGruppe Munchen", a proveo ga je IFAK institut. (Hina) zt sb 291913 MET sep 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙