FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SKUP "RAT, TURIZAM, TERORIZAM - VRIJEME KRIZE I OPORAVKA"

CAVTAT, 27. rujna (Hina) - Marketinški odgovor na krizne situacije koje utječu na turističku industriju, rat, mir i turizam, te utjecaj raznih oblika nasilja na turističku potražnju bile su današnje završne teme trodnevnoga Međunarodnog skupa "Rat, turizam, terorizam - vrijeme krize i oporavka", koji se od 25. rujna održava u Cavtatu. Organizatori skupa su zagrebački Institut za turizam i Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
CAVTAT, 27. rujna (Hina) - Marketinški odgovor na krizne situacije koje utječu na turističku industriju, rat, mir i turizam, te utjecaj raznih oblika nasilja na turističku potražnju bile su današnje završne teme trodnevnoga Međunarodnog skupa "Rat, turizam, terorizam - vrijeme krize i oporavka", koji se od 25. rujna održava u Cavtatu. Organizatori skupa su zagrebački Institut za turizam i Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu. #L# Međunarodni znanstvenici s područja turizma su zaključili da svaki oblik destruktivna ponašanja negativno utječe na turističku djelatnost. To se osobito odnosi na ratna zbivanja i druge oblike terorističkog ponašanja, koji su uzrokom smanjenja turističke aktivnosti u zemljama ili regijama zahvaćenim nasiljem. U tom je sklopu istaknut primjer najintenzivnijih terorističkih aktivnosti Crvenih brigada u Italiji, kad je otkazan znatan broj turističkih putovanja u tu zemlju. Sličan je primjer zabilježen i u Španjolskoj za pojačana djelovanja baskijskih separatista i njihove vojne organizacije ETA-e. I Korzika, kao turističko odredište, gubi na privlačnosti zbog povremenog terorizma. I Hrvatska je, kako je rečeno, prošla kroz sedmogodišnje ratno razdoblje, koje je najviše posljedica imalo na turističku djelatnost. Kako bi se oporavio turizam, rečeno je, potrebno je ispuniti dva strateška cilja - obnoviti porušene i uništene turističke objekte i stvoriti povoljne uvjete za brži i kvalitetniji turistički razvitak. Također je potrebno stvoriti koncepciju i kreirati takvu turističku promociju kojom će Hrvatska postići vlastiti turistički identitet i stvoriti ugled poželjnoga turističkog odredišta. To znači da je potrebno "izbrisati" negativna sjećanja na ratne strahote te potencijalne posjetitelje uvjeriti da su ratne opasnosti prošle i da smo sigurna zemlja za goste iz cijela svijeta, rečeno je. Na skupu je, uz ostalo, istaknuto da se "moguća optimalizacija hrvatskog turizma očekuje tek godine 2005." (Hina) splj gk 271426 MET sep 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙