CAVTAT, 27. rujna (Hina) - Marketinški odgovor na krizne situacije koje utječu na turističku industriju, rat, mir i turizam, te utjecaj raznih oblika nasilja na turističku potražnju bile su današnje završne teme trodnevnoga
Međunarodnog skupa "Rat, turizam, terorizam - vrijeme krize i oporavka", koji se od 25. rujna održava u Cavtatu. Organizatori skupa su zagrebački Institut za turizam i Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
CAVTAT, 27. rujna (Hina) - Marketinški odgovor na krizne situacije
koje utječu na turističku industriju, rat, mir i turizam, te utjecaj
raznih oblika nasilja na turističku potražnju bile su današnje završne
teme trodnevnoga Međunarodnog skupa "Rat, turizam, terorizam - vrijeme
krize i oporavka", koji se od 25. rujna održava u Cavtatu.
Organizatori skupa su zagrebački Institut za turizam i Ekonomski
fakultet Sveučilišta u Zagrebu. #L#
Međunarodni znanstvenici s područja turizma su zaključili da svaki
oblik destruktivna ponašanja negativno utječe na turističku
djelatnost. To se osobito odnosi na ratna zbivanja i druge oblike
terorističkog ponašanja, koji su uzrokom smanjenja turističke
aktivnosti u zemljama ili regijama zahvaćenim nasiljem.
U tom je sklopu istaknut primjer najintenzivnijih terorističkih
aktivnosti Crvenih brigada u Italiji, kad je otkazan znatan broj
turističkih putovanja u tu zemlju. Sličan je primjer zabilježen i u
Španjolskoj za pojačana djelovanja baskijskih separatista i njihove
vojne organizacije ETA-e. I Korzika, kao turističko odredište, gubi na
privlačnosti zbog povremenog terorizma.
I Hrvatska je, kako je rečeno, prošla kroz sedmogodišnje ratno
razdoblje, koje je najviše posljedica imalo na turističku djelatnost.
Kako bi se oporavio turizam, rečeno je, potrebno je ispuniti dva
strateška cilja - obnoviti porušene i uništene turističke objekte i
stvoriti povoljne uvjete za brži i kvalitetniji turistički razvitak.
Također je potrebno stvoriti koncepciju i kreirati takvu turističku
promociju kojom će Hrvatska postići vlastiti turistički identitet i
stvoriti ugled poželjnoga turističkog odredišta. To znači da je
potrebno "izbrisati" negativna sjećanja na ratne strahote te
potencijalne posjetitelje uvjeriti da su ratne opasnosti prošle i da
smo sigurna zemlja za goste iz cijela svijeta, rečeno je.
Na skupu je, uz ostalo, istaknuto da se "moguća optimalizacija
hrvatskog turizma očekuje tek godine 2005."
(Hina) splj gk
271426 MET sep 97