FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: UTJECAJ KRIZE I NASILJA NA TURISTIČKU POTRAŽNJU

CAVTAT, 26. rujna (Hina) - Upravljanje turizmom za vrijeme krize i oporavka te utjecaj različitih oblika nasilja na turističku potražnju i turističke destinacije bile su glavne teme drugoga dana Međunarodnog znanstvenog skupa pod nazivom "Rat, terorizam, turizam - vrijeme krize i oporavka", koji se ovih dana, u organizaciji zagrebačkog Instituta za turizam i Ekonomskog fakulteta Zagreb, održava u Cavtatu.
CAVTAT, 26. rujna (Hina) - Upravljanje turizmom za vrijeme krize i oporavka te utjecaj različitih oblika nasilja na turističku potražnju i turističke destinacije bile su glavne teme drugoga dana Međunarodnog znanstvenog skupa pod nazivom "Rat, terorizam, turizam - vrijeme krize i oporavka", koji se ovih dana, u organizaciji zagrebačkog Instituta za turizam i Ekonomskog fakulteta Zagreb, održava u Cavtatu. #L# Sigurnost je osnovni preduvjet bez kojega nije moguć turistički razvitak zemlje, regije ili mjesta, istaknuto je danas. Poremećaji koji dovode u pitanje sigurnost turista rezultiraju smanjenjem ili potpunim izostankom turističkog prometa. To se ne događa samo za trajanja krizne situacije, istaknuto je, već i poslije, pa je nakon njezinog prestanka potrebno uložiti znatne napore da se takva destinacija vrati na turističko tržište. Tim naporima naročito pridonose organizatori putovanja, koji čine jedan od najvažnijih i najutjecajnijih gospodarskih organizama turizma. Kretanje međunarodne turističke potražnje s najvažnijih emitivnih svjetskih tržišta prema inozemnim receptivnim turističkim destinacijama pod velikim je utjecajem vodećih turoperatora. Prema Smjernicama o putovanjima, u organizaciji paket aranžmana turoperatori se smatraju odgovornima i za fizičke ozlijede svojih klijenata. Zbog toga oni poduzimaju određene mjere vezane za sigurnost svojih klijenata na putovanju i odmoru kako bi smanjili rizik nastanka nezgode. Mnogi turoperatori zemlje u kojima je terorizam i kriminal u porastu ne uključuju u svoj program turističkih aranžmana. Ispuštanje ili ne uvrštavanje određene destinacije u program turoperatora signal je i pojedinačnim turistima kako nije sigurno putovati u tu destinaciju. Takvim postupcima, turoperatori utječu na kreiranje svjesti turista o sigurnosti određene turističke destinacije i izravno utječu na ostvarenje njezina turističkog prometa. Isto tako, rečeno je tom prigodom, kriza i turizam ne promatraju se istovjetno. Naime, dok su zadovoljstvo, relaksacija, zabava i sigurnost ugrađeni u koncept turizma, krize donose tjeskobu, strah, nevolju, paniku i traumu. Turizam je osjetljiv na krize, a posebice na političke društvene, gospodarske i ekološke promjene. Prema prošlogodišnjem istraživanju američkog časopisa Newsweek, 79 posto Amerikanaca je izjavilo da bi zbog terorističke aktivnosti u pojedinim turističkim destinacijama odustali od putovanja u te zemlje. Svjetska turistička organizacija (WTO) je, pak, izračunala kako je 1995. godine, zbog terorističkih aktivnosti, svjetska turistička industrija zabilježila 105 milijuna američkih dolara gubitka. Zbog svega toga, zaključeno je na skupu, treba razviti takvu strategiju koja će pomoći turističkoj industriji da prebrodi prijetnju od terorizma i kriminala usmjerenu prema turistima. (Hina) splj 261418 MET sep 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙