FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: UNILEVER UDRUŽUJE SVOJE TRI AMERIČKE TVRTKE

ROTTERDAM, 26. rujna (Hina) - Nizozemski proizvođač prehrambenih proizvoda, deterdženata i kozmetike Unilever ujedinjuje tri svoje tvrtke u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD) - Chesebrough-Pond's iz Greenwicha, čikašku Helene Curtis te njujorški Lever Brothers u jedinstvenu kompaniju - Unilever Home & Personal Care USA, koja će započeti s radom početkom listopada ove godine, izvijestili su iz Unilevera.
ROTTERDAM, 26. rujna (Hina) - Nizozemski proizvođač prehrambenih proizvoda, deterdženata i kozmetike Unilever ujedinjuje tri svoje tvrtke u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD) - Chesebrough-Pond's iz Greenwicha, čikašku Helene Curtis te njujorški Lever Brothers u jedinstvenu kompaniju - Unilever Home & Personal Care USA, koja će započeti s radom početkom listopada ove godine, izvijestili su iz Unilevera. #L# Spomenute tvrtke ostvaruju godišnji prihod u visini sedam milijardi nizozemskih guldena, a prodaju neke od, u SAD-u, najpoznatijih proizvoda za kućanstvo i osobnu njegu. Predsjednik tvrtke Unilever Home & Personal Care North America Robert M. Phillips, istaknuo je da će se utemeljenjem te tvrtke poboljšati organizacija i uvećati konkurentnost na američkom tržištu. Nova će se kompanija moći usredotočiti na osluškivanje potreba tržišta, a očekuje se ostvarivanje veće dobiti. Inače, u 1996. godini Unilever je reorganizirao svoju djelatnost u posebne samostalne poslovne skupine, jedna od kojih je i Home & Personal Care North America (HPC NA), a koja se, pored triju tvrtki grupiranih najnovijom odlukom u jednu, sastoji još i od Elizabeth Arden, Calvin Klein - kozmetike te Lever Pond's Canade. Nova tvrtka Unilever Home & Personal Care USA sastojat će se od tri poslovne jedinice i šest osnovnih poslovnih funkcija. Svaka poslovna jedinica bit će usredotočena na specifične kategorije te biti izravno odgovorna za marketinške poslove, razvoj proizvoda, inovacije, istraživanja potreba potrošača i financije za te kategorije. Njih će podržavati šest osnovnih poslovnih funkcija, među kojima se nalaze služba za odnose s potrošačima, odjel financija, odjel za ljudske potencijale, informatički odjel te pravna služba. (Hina) at sbo 261520 MET sep 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙