FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PROIZVODNJA BEZALKOHOLNIH PIĆA NA LANJSKOJ RAZINI

ZAGREB, 16. rujna (Hina) - Domaći su proizvođači bezalkoholnih pića u prvom ovogodišnjem polugodištu proizveli 92,93 milijuna litara, što je na istoj razini kao i lani, procjena je Gospodarskog interesnog udruženja proizvođača pića Hrvatske. Prodaja je, pak, bila nešto slabija - 92,18 milijuna litara, a njezin se pad posebice odnosi na voćne sokove.
ZAGREB, 16. rujna (Hina) - Domaći su proizvođači bezalkoholnih pića u prvom ovogodišnjem polugodištu proizveli 92,93 milijuna litara, što je na istoj razini kao i lani, procjena je Gospodarskog interesnog udruženja proizvođača pića Hrvatske. Prodaja je, pak, bila nešto slabija - 92,18 milijuna litara, a njezin se pad posebice odnosi na voćne sokove. #L# Povećana potrošnja bezalkoholnih pića počinje u ljetnim mjesecima, a u tom udruženju procjenjuju da će do kraja godine proizvodnja i prodaja znatno porasti ponajviše zbog povećane turističke potrošnje. Tijekom prvoga šestomjesečja na domaćem je tržištu prodano 80,26 milijuna litara bezalkoholnih pića, tj. 87 posto od ukupne prodaje, dok je izvezeno 11,92 milijuna litara. Uvezeno je znatno više bezalkoholnih pića nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, a u udruženju vjeruju da će se uvoz znatno smanjiti nakon uvođenja nove zakonske regulative čija će primjena započeti u trećem kvartalu. Domaći su proizvođači proizveli najviše osvježavajućih pića - 77,95 milijuna litara te 9,62 milijuna litara voćnih sokova i 5,36 milijuna litara sirupa. Najveći udjel u prodaji na domaćem tržištu imala su osvježavajuća pića - 83 posto s prodanih 66,5 milijuna litara. Među njima najviše su se prodavla cola pića, a njihov je udjel iznosio 58 posto u ukupnoj prodaji osvježavajućih pića. U spomenutom razdoblju na domaćem je tržištu prodano i 8,89 milijuna litara voćnih sokova te 4,87 milijuna litara sirupa. Najveću prodaju na domaćem tržištu ostvarila je tvrtka Coca-cola i to s 51,3 milijuna litara, što je 64 posto ukupne domaće prodaje. Velike količine prodala je i zagrebačka tvrtka Badel BAP - 10,2 milijuna litara ili 13 posto ukupne prodaje, dok je udjel tvrtke Amfora iz Makarske bio 4,5 posto, tj. prodano je 3,6 milijuna litara bezalkoholnih pića. Po podacima Udruženja, izvezeno je 11,92 milijuna litara bezalkoholnih pića domaćih proizvođača, pri čemu su 95 posto ili 11,2 milijuna litara činila osvježavajuća pića. Najveće količine bezalkoholnih pića na strano je tržište plasirala makarska tvrtka Amfora. (Hina) mk sbo 161242 MET sep 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙