PULA, 16. rujna (Hina) - Kako bi turističku sezonu produžili i privukli goste, za iduću godinu istarski turistički djelatnici spremaju specifične programe poput vinskih cesta, biciklističkih staza, izvorne gastronomske ponude te
agroturizam, izjavio je direktor Turističke zajednice Županije istarske Veljko Ostojić.
PULA, 16. rujna (Hina) - Kako bi turističku sezonu produžili i
privukli goste, za iduću godinu istarski turistički djelatnici
spremaju specifične programe poput vinskih cesta, biciklističkih
staza, izvorne gastronomske ponude te agroturizam, izjavio je direktor
Turističke zajednice Županije istarske Veljko Ostojić. #L#
Naime, nedavno su Županija istarska i tamošnja turistička zajednica
potpisale s bankom Raffeisenbank Austria ugovor o poslovnoj suradnji
na temelju kojeg će se povoljnim kreditima poticati razvoj agroturizma.
Zajmovi će se odobravati u iznosu do 100 tisuća njemačkih maraka s
rokom otplate do deset godina i s kamatom od 9,5 posto, a za njih se
već prijavilo 80 seoskih domaćinstava.
Županija istarska i turistička zajednica regije preuzele su na sebe
obvezu vraćanja 1,5 posto iznosa kredita i tako spustile kamatnu stopu
na osam posto za ukupnu masu prvih dvaju milijuna maraka kreditnih
sredstava.
Prvih dvadesetak seoskih domaćinstava koja će pružati turističko-
ugostiteljske usluge trebala bi biti spremna već do proljeća iduće
godine, a inozemni turoperatori, prvenstveno njemački, zainteresirani
su tu vrstu turističke ponude uvrstiti u svoje kataloge.
Ovogodišnju turističku sezonu u Županiji istarskoj tamošnji
turistički djelatnici ocjenjuju uspješnom, iako je u hotelskim
objektima bilo za petinu manje smještajnih kapaciteta nego godine
1990. Turistička središta na poluotoku u prvih osam ovogodišnjih
mjeseci ostvarila su 11,3 milijuna noćenja te time dosegnula 80 posto
prijeratnog turističkog prometa, rekao je Ostojić.
Prema njegovim riječima, u pripremu ovogodišnje sezone u Istri
uloženo je otprilike 150 milijuna maraka, od čega približno 80 posto
u podizanje razine smještajnih kapaciteta u hotelskim objektima te
u izgradnju i uređenje komunalne infrastrukture. Preostala sredstva
uložena su u ovogodišnju promidžbu te županije na inozemnim turističkim
sajmovima.
Glavnina promidžbenih aktivnosti, kazao je Ostojić, za sljedeću će
turističku godinu biti usmjerena na tržišta s kojih dolaze gotovo
dvije trećine naših gostiju - njemačko, austrijsko, talijansko i
slovensko. No, pojačat će se i promidžba na tržištu Velike Britanije,
Skandinavije i Beneluxa.
(Hina) kž sbo
161111 MET sep 97