FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: U ISTRI ZA '98. SPECIFIČNI TURISTIČKI PROGRAMI

PULA, 16. rujna (Hina) - Kako bi turističku sezonu produžili i privukli goste, za iduću godinu istarski turistički djelatnici spremaju specifične programe poput vinskih cesta, biciklističkih staza, izvorne gastronomske ponude te agroturizam, izjavio je direktor Turističke zajednice Županije istarske Veljko Ostojić.
PULA, 16. rujna (Hina) - Kako bi turističku sezonu produžili i privukli goste, za iduću godinu istarski turistički djelatnici spremaju specifične programe poput vinskih cesta, biciklističkih staza, izvorne gastronomske ponude te agroturizam, izjavio je direktor Turističke zajednice Županije istarske Veljko Ostojić. #L# Naime, nedavno su Županija istarska i tamošnja turistička zajednica potpisale s bankom Raffeisenbank Austria ugovor o poslovnoj suradnji na temelju kojeg će se povoljnim kreditima poticati razvoj agroturizma. Zajmovi će se odobravati u iznosu do 100 tisuća njemačkih maraka s rokom otplate do deset godina i s kamatom od 9,5 posto, a za njih se već prijavilo 80 seoskih domaćinstava. Županija istarska i turistička zajednica regije preuzele su na sebe obvezu vraćanja 1,5 posto iznosa kredita i tako spustile kamatnu stopu na osam posto za ukupnu masu prvih dvaju milijuna maraka kreditnih sredstava. Prvih dvadesetak seoskih domaćinstava koja će pružati turističko- ugostiteljske usluge trebala bi biti spremna već do proljeća iduće godine, a inozemni turoperatori, prvenstveno njemački, zainteresirani su tu vrstu turističke ponude uvrstiti u svoje kataloge. Ovogodišnju turističku sezonu u Županiji istarskoj tamošnji turistički djelatnici ocjenjuju uspješnom, iako je u hotelskim objektima bilo za petinu manje smještajnih kapaciteta nego godine 1990. Turistička središta na poluotoku u prvih osam ovogodišnjih mjeseci ostvarila su 11,3 milijuna noćenja te time dosegnula 80 posto prijeratnog turističkog prometa, rekao je Ostojić. Prema njegovim riječima, u pripremu ovogodišnje sezone u Istri uloženo je otprilike 150 milijuna maraka, od čega približno 80 posto u podizanje razine smještajnih kapaciteta u hotelskim objektima te u izgradnju i uređenje komunalne infrastrukture. Preostala sredstva uložena su u ovogodišnju promidžbu te županije na inozemnim turističkim sajmovima. Glavnina promidžbenih aktivnosti, kazao je Ostojić, za sljedeću će turističku godinu biti usmjerena na tržišta s kojih dolaze gotovo dvije trećine naših gostiju - njemačko, austrijsko, talijansko i slovensko. No, pojačat će se i promidžba na tržištu Velike Britanije, Skandinavije i Beneluxa. (Hina) kž sbo 161111 MET sep 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙