FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: UNILEVER RAZMATRA ŠIRENJE POSLOVANJA U HRVATSKOJ

ZAGREB, 10. rujna (Hina) - Unilever Croatia d.o.o, hrvatska podružnica Unilevera, jednog od vodećih svjetskih proizvođača prehrambenih proizvoda, deterdženata i proizvoda za osobnu higijenu, razmatra moguće načine širenja svoga poslovanja u Hrvatskoj.
ZAGREB, 10. rujna (Hina) - Unilever Croatia d.o.o, hrvatska podružnica Unilevera, jednog od vodećih svjetskih proizvođača prehrambenih proizvoda, deterdženata i proizvoda za osobnu higijenu, razmatra moguće načine širenja svoga poslovanja u Hrvatskoj. #L# "Cilj je Unilevera Croatia ostvariti rast i snažan položaj na hrvatskom tržištu, a postoje različiti načini za ostvarivanje toga cilja. Nalaženje domaćeg strateškog partnera mogao bi biti jedan od njih", kazao je Marcel Kerkmeester, glavni direktor Unilevera Croatia, dodavši kako je u toj tvrtki u tijeku razmatranje mogućih načina rasta. Kerkmeester nije, međutim, mogao kazati kada će proces razmatranja mogućnosti biti okončan, objašnjavajući to činjenicom da je riječ o izrazito opsežnom i dugotrajnom zadatku. On je naglasio kako je jedan od ključnih zadataka Unilevera posljednjih godina bio određivanje svjetskih područja rasta te je zaključeno kako će središnja i istočna Europa, kamo pripada i Hrvatska, zajedno s Indijom, Kinom i drugim dalekoistočnim zemljama, u sljedećih deset do petnaest godina biti regije najsnažnijeg gospodarskog rasta. Sukladno tome, Unilever je procjenio kako u tim područjima postoji i najveći potencijal za rast njegovih operacija. Unilever je u Hrvatskoj pet godina bio nazočan s manjim predstavničkim uredom, potom je ustrojeno pravo predstavništvo, da bi u travnju ove godine počeo djelovati kao zasebna pravna osoba - Unilever Croatia. Samo tijekom prošle godine zaposleno je 15 novih djelatnika, pa u hrvatskoj podružnici Unilevera sada radi 26 osoba, a tvrtka svojom djelatnošću pokriva i susjednu Bosnu i Hercegovinu. Poznata kao tvrtka koja svoje poslovanje na različitim tržištima širi na različite načine, u skladu s posebnostima lokalnih tržišta, Unilever u Hrvatskoj, prema Kerkmeesterovim riječima, ostvaruje tržišno vodstvo u dezodoransima (Denim, Brut, Rexona, Impulse), a najjači je inozemni proizvođač pasti za zube (Signal), području na kojemu još dominiraju marke hrvatskih proizvođača, poput Plive. Snažan rast bilježe Unileverovi deterdženti (Omo) te sredstva za čišćenje (Domestos). Iako u svjetskim razmjerima Unilever više od pedeset posto svoga prometa ostvaruje prehrambenim proizvodima, u Hrvatskoj ih ta tvrtka još ne plasira zbog izrazito visokih uvoznih barijera, primjerice, prelevmani za margarin iznose 2,3 njemačke marke po kilogramu. No, u budućnosti će, naglasio je Kerkmeester, Unilever Croatia svakako pokrivati i to područje. Ovoga će mjeseca Unilever svoj proizvodni portfelj na hrvatskom tržištu, koji obuhvaća 12 proizvoda, obogatiti novim dezodorans- proizvodima, muškim - Denim River, Brut Sensitive, Brut Instinct te ženskim Impulse O2. U studenom, pak, u njegovu će ponudu biti uvršten omekšivač rublja Coccolino te Dove, toaletni sapun i krema za tuširanje. Iako zasad Unileverova ulaganja u dugotrajnu imovinu u Hrvatskoj nisu golema, ta je tvrtka značajna sredstva uložila i ulaže u domaću uslužnu djelatnost, odnosno istraživanje tržišta i proizvodnju reklamnih spotova, a posebnu pažnju posvećuje izobrazbi svojih djelatnika. Inače skupina Unilever ostvarila je lani promet od 33,52 milijarde britanskih funti, prema 31,51 milijardi iz 1995. godine. Neto je dobit pritom porasla s 1,47 milijardi funti ostvarenih u 1995, na 1,61 milijardu funti. (Hina) dš sbo 100923 MET sep 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙