FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: DESET MILIJUNA DEM ZA INDUSTRIJSKI KOLOSIJEK U NAŠICAMA

ZAGREB, 3. rujna (Hina) - Tvrtka Našicecement i Hrvatske željeznice (HŽ) izgradit će industrijski kolosijek od našičke željezničke postaje do tvornice i unutar nje. Kako su izvijestili u Službi razvoja Našicecementa, vrijednost investicije je deset milijuna njemačkih maraka, a početak realizacije projekta još nije utvrđen.
ZAGREB, 3. rujna (Hina) - Tvrtka Našicecement i Hrvatske željeznice (HŽ) izgradit će industrijski kolosijek od našičke željezničke postaje do tvornice i unutar nje. Kako su izvijestili u Službi razvoja Našicecementa, vrijednost investicije je deset milijuna njemačkih maraka, a početak realizacije projekta još nije utvrđen. #L# Željezničko projektno društvo je još godine 1991. izgradilo Idejno rješenje za izvedbu spomenutog industrijskog kolosijeka. Do 1995. izrađen je i Glavni izvedbeni projekt, dobiveno je uvjerenje o uvjetima uređenja prostora, izrađen je parcelacijski elaborat o geomehaničkim radovima te je određena trasa 4,5 kilometara kolosijeka. Krajem ovogodišnje veljače potpisan je i Ugovor o dugoročnoj poslovno-tehničkoj suradnji između Našicacementa i HŽ-a. Kako su istaknuli, u Našicecementu će se izgraditi pet kolosijeka, utovarno-istovarni terminali i silos. Vrijeme predviđeno za izgradnju je dvije godine, a troškove gradnje podijelit će Našicecement i HŽ, budući da je projekt od koristi za obje strane i za društvenu zajednicu. Potreba izgradnje industrijskog kolosijeka Našicecementa postala je nužnost, budući da se teret od vremena puštanja tvornice u rad pretovaruje u željezničkoj postaji Našice. To poskupljuje prijevoz, pa je značajnije smanjen prijevoza željeznicom. Brojni kamioni postali su ozbiljna konkurencija. Tako se primjerice 30 tisuća tona gipsa iz Sinja trenutačno prevozi kamionima, a radi se o teretu koji je pogodan za prijevoz željeznicom. Inače, u kombiniranom prijevozu Hrvatske su željeznice prošle godine prevezle 6525 tona cementa, a ove niti jednu tonu. Svakodnevno se, pak, četiri do pet tisuća tona cementa prevozi cestom. Našicecement će izgradnjom industrijskoga kolosijeka dobiti jeftiniji prijevoz, od dovoza troske iz Češke, gipsa iz Sinja, ugljena dunavskim plovnim putem do dovoza cementa. Teretni prijevoz HŽ-a time će se, pak, povećati pet do šest posto ili za približno 600 tisuća tona godišnje, a budući da se radi o ekološki čistijem obliku prijevoza, smanjit će se i uništavanje te zakrčenost cesta, istaknuli su u Službi razvoja Našicecementa. (Hina) at sbo 031023 MET sep 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙