ZAGREB, 18. kolovoza (Hina) - Ukusni slatko-ledeni i osvježavajući desert - sladoled kojega su u davnom 16. stoljeću prvi puta kušali stanovnici talijanske pokrajine Toskane, danas je postao omiljenom i neizostavnom svjetskom
prehrambenom poslasticom, posebice u ljetnim mjesecima. Za ljetnih vrućina omiljen je i u Hrvatskoj i tada potrošnja te ledene poslastice u nas poraste za čak deset puta u odnosu na zimsko razdoblje.
ZAGREB, 18. kolovoza (Hina) - Ukusni slatko-ledeni i osvježavajući
desert - sladoled kojega su u davnom 16. stoljeću prvi puta kušali
stanovnici talijanske pokrajine Toskane, danas je postao omiljenom i
neizostavnom svjetskom prehrambenom poslasticom, posebice u ljetnim
mjesecima. Za ljetnih vrućina omiljen je i u Hrvatskoj i tada
potrošnja te ledene poslastice u nas poraste za čak deset puta u
odnosu na zimsko razdoblje. #L#
Posljednjih godina pak potrošnja sladoleda sve manje ovisi o
godišnjem dobu. Iz našeg prvog i najvećeg proizvođača industrijskog
sladoleda - tvornice "Ledo" doznajemo da je u prvih sedam mjeseci ove
godine u Hrvatskoj prodano 16 posto više sladoleda nego u istom
razdoblju prošle godine. Najveća je potražnja za sladoledima na
štapiću - "King", a odlično se prodaju i sve ostale vrste štapića i
korneta te obiteljska pakiranja. Sladoled se, po Ledovoj evidenciji,
trenutno najviše prodaje u Zagrebu, a slijede ga gradovi na našoj
obali - Split, Zadar, Rijeka te drugi turistički centri.
U ovoj sezoni "Ledo" je lansirao 13 vrsta sladoleda, a inače se u
"Ledo škrinji" nalazi više od 50 vrsta trgovačkog sladoleda, te više
od 20 aroma ugostiteljskog pakiranja sladoleda od dvije i četiri
litre.
"Ledo" sladoled tražen je i na drugim tržištima, a izvoz u
Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu te Makedoniju ove je godine
(sijačanj-srpanj) porastao za 30 posto u odnosu na isto razdoblje
prošle godine.
(Hina) bdj ds
181321 MET aug 97