FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: RAZVITAK TURIZMA U ZEMLJAMA ČLANICAMA SEI-A

ZAGREB, 14. kolovoza (Hina) - Kulturne i povijesne vrijednosti te kulturna baština, dobro sačuvana priroda i iznimni krajolici, pogodnosti su koje su pridonijele uspješnom razvitku turizma u većini zemalja članica Srednjoeuropske inicijative (SEI). Iako unutar SEI-a zemlje članice karakterizira različita razina turističke razvijenosti, važnost turizma u toj regiji veća je nego u ostalim europskim državama, objavljeno je u članku u međunarodnom interdisciplinarnom časopisu "Turizam", izdavača Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i zagrebačkog Instituta za turizam.
ZAGREB, 14. kolovoza (Hina) - Kulturne i povijesne vrijednosti te kulturna baština, dobro sačuvana priroda i iznimni krajolici, pogodnosti su koje su pridonijele uspješnom razvitku turizma u većini zemalja članica Srednjoeuropske inicijative (SEI). Iako unutar SEI-a zemlje članice karakterizira različita razina turističke razvijenosti, važnost turizma u toj regiji veća je nego u ostalim europskim državama, objavljeno je u članku u međunarodnom interdisciplinarnom časopisu "Turizam", izdavača Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i zagrebačkog Instituta za turizam. #L# U tom se članku navodi kako se najveća ograničenja za razvitak turizma u toj regiji temelje na slaboj infrastrukturnoj razvijenosti, nezadovoljavajućoj razini turističkih usluga, lošim prometnicima i sl. te neadekvatnom "vrijednošću za uloženi novac". Prema mišljenju turističkih stručnjaka iz članica SEI-a, glavni motivi dolaska turista u te zemlje su prirodne ljepote i kulturne vrijednosti, dok se najmanje dolazi zbog zabave. Najrazvijeniji su odmorišni, gradski i poslovni turizam, na koji otpada 71 posto ukupnih noćenja u toj regiji, a slijede sportski, zdravstveni, seoski, vjerski i ostali oblici turizma. Najveći turistički promet ostvaruje se tijekom srpnja i kolovoza, što je posebno izraženo u Hrvatskoj, Makedoniji i Poljskoj. Prevladavaju individualni gosti, koji najviše putuju osobnim automobilom. Vodeća emitivna tržišta u većini zemalja te regije su Njemačka, Italija i Austrija, koja su s Velikom Britanijom glavna ciljna tržišta. Smještajna ponuda regije temelji se na sedam milijuna ležajeva, a nešto manje od polovine nalazi se u hotelskim objektima, što čini trećinu europskih hotelskih kapaciteta. Otprilike 77 posto hotelskih objekata nalazi se u samo tri zemlje SEI-a - Hrvatskoj, Italiji i Austriji, dok blizu tri četvrtine ukupnih ležajeva SEI-a imaju Italija, Austrija i Poljska. Glavne slabosti turističke ponude u zemljama SEI-a najizraženije su u domeni zabave i sporta. Inače, SEI je međunarodna regionalna organizacija koja obuhvaća 16 srednjoeuropskih zemalja različite gospodarske razvijenosti; Albaniju, Austriju, Bjelorusiju, Bosnu i Hercegovinu, Bugarsku, Hrvatsku, Češku, Mađarsku, Italiju, Makedoniju, Moldaviju, Poljsku, Rumunjsku, Slovačku, Sloveniju i Ukrajinu. (Hina) splj sbo 141009 MET aug 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙