ZADAR, 30. srpnja (Hina) - U mjestu Vrsima pokraj Zadra danas će se obaviti pokop Antuna Ivana Perkovića (23), pomorca čije je tijelo prije desetak dana pronađeno u moru pred američkom lukom Seattleom.
ZADAR, 30. srpnja (Hina) - U mjestu Vrsima pokraj Zadra danas će se
obaviti pokop Antuna Ivana Perkovića (23), pomorca čije je tijelo
prije desetak dana pronađeno u moru pred američkom lukom Seattleom.
#L#
Mladić je bio pomorac na brodu "Grischuni" švicarske tvrtke "Swiser
atlantic", koja je prošli mjesec izvijestila mladićeve roditelje u
Vrsima da je nestao s broda 23. lipnja oko ponoći i da je
najvjerojatnije počinio samoubojstvo, a dvadesetak dana poslije
američka je obalna straža pronašla mladićevo tijelo u moru.
Rodbina stradaloga mladića Antuna Ivana Perkovića drži da je u tomu
slučaju odgovorna švicarska brodarska tvrtka, a zadarski odvjetnik
Rikardo Perković kaže da je pokrenuo istragu putem Interpola i da će
pokušati ustanoviti odgovornost švicarskoga brodara. "Utemeljeno se
sumnja da zapovjedništvo broda nije učinilo sve što je moralo kako bi
spriječilo mladića u samoubojstvenom činu. Antun Ivan Perković je
zadnjih petnaestak dana na brodu bio vrlo depresivan, smršavio je
desetak kilograma, a ostavio je poruke i crteže koji su svjedočili o
njegovu teškom psihološkom stanju. Na brodu "Grischuni" o tome su
morali voditi računa i poštediti ga rada, te ga držati pod paskom.
Osim toga, kad je opažen njegov nestanak, u njegovoj brodskoj sobi još
je svirala glazba s kasete, ali brod se nije vratio i organizirao
potragu za nestalim Antunom Ivanom Perkovićem. Na švicarskom brodu
među pomorcima ima još Hrvata koji mogu posvjedočiti te tvrdnje",
ističe zadarski odvjetnik, dodajući da švicarska tvrtka u svojim
dopisima mladićevim roditeljima sa sebe odbacuje svaku odgovornost za
smrt hrvatskoga pomorca.
Stradali hrvatski pomorac Antun Ivan Perković bio je jedinac u
svojih roditelja. Njegova nesreća je snažno potresla ne samo roditelje
i rodbinu nego i cijelo mjesto Vrsi i pučanstvo u drugim okolnim
selima.
(Hina) im do
301507 MET jul 97