FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: NOVI SLOGAN HRVATSKOG TURIZMA - "HRVATSKA - RAJ NA ZEMLJI"

OPATIJA, 16. srpnja (Hina) - Hrvatski će turizam umjesto dosadašnjeg slogana "Hrvatska - mala zemlja za veliki odmor" imati novi slogan "Hrvatska - raj na zemlji", odlučeno je na današnjoj 21. sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Opatiji.
OPATIJA, 16. srpnja (Hina) - Hrvatski će turizam umjesto dosadašnjeg slogana "Hrvatska - mala zemlja za veliki odmor" imati novi slogan "Hrvatska - raj na zemlji", odlučeno je na današnjoj 21. sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Opatiji. #L# Taj je slogan izabran u konkurenciji više od tisuću slogana 312 autora pristiglih na natječaj o novoj osnovnoj komunikacijskoj poruci hrvatskog turizma, koji su u svibnju raspisali hrvatsko Ministarstvo turizma i HTZ. Prvonagrađeni slogan pristigao je pod imenom ili šifrom Dubravka Petričić, a njegov će autor biti nagrađen s 12 tisuća kuna. Slogani "Hrvatska - ukras svijeta" te "Tako lijepa, tako blizu" osvojili su drugu, odnosno treću nagradu. Na sjednici je bilo i riječi o HTZ-ovom programu promocije hrvatske turističke ponude za 1998. godinu. Osnovni cilj toga programa, "teškog" 117 milijuna kuna, dovođenje je milijun gostiju više nego ove godine te povećanje turističke potrošnje za dvije milijarde kuna. Od spomenutih sredstava 23 milijuna kuna namijenjeno je oglašavanju u medijima, a 19 milijuna kuna za nastup na inozemnim turističkim sajmovima, čiji je broj s 59 smanjen na 47. Direktor Glavnog ureda HTZ-a Marijan Bulat rekao je kako će se u idućoj godini 70 posto financijskih sredstava iz proračuna programa promocije usmjeriti na važne emitivne zemlje za Hrvatsku. Za promotivne aktivnosti u Njemačkoj odvojit će se 27 posto sredstava, u Italiji 11,5 posto, Velikoj Britaniji 9 posto, Austriji 6,7 posto te Nizozemskoj 4,4 posto. Jedan od noviteta u promociji je i smanjenje potpore inozemnim turoperatorima. Od ukupne financijske potpore, njemački će turoperatori dobiti 40 posto, dok će se potpora austrijskom tržištu upola smanjiti. Slovenski, češki i slovački turoperatori iduće se godine neće subvencionirati zbog toga što su ta tržišta, po mišljenju HTZ-a dosegnula svoj maksimum. Nova tržišta koja će se podrobnije obrađivati i subvencionirati su zemlje Beneluxa i Poljska. Prema Bulatovim riječima, hrvatski je turizam u proteklih nekoliko ratnih godina pretrpio 17,5 milijardi njemačkih maraka štete i izgubio 25 milijuna gostiju tj. 105 milijuna noćenja. Ponajprije zbog povratka "starih" gostiju na hrvatski Jadran kao i dovođenja novih sa zanimljivih emitivnih tržišta, HTZ će, po njegovim riječima, nastojati poboljšati informiranost inozemne javnosti, zalagati se za proširenje turističke sezone na barem sto dana, osvajati nova tržišta i goste veće kupovne moći. Za sljedeću godinu u HTZ-u predviđaju dolazak 16 posto više njemačkih gostiju u odnosu na ovu godinu, a planira se i dolazak 800 tisuća talijanskih te 450 tisuća austrijskih turista. Očekuje se i veći povratak britanskih gostiju u hrvatska ljetovališta. Iz Nizozemske bi trebalo doći otprilike 120 tisuća turista, Slovenije 600 tisuća, Češke 450 tisuća, Mađarske 150 tisuća, Slovačke 120 tisuća te iz Poljske 80 tisuća turista. Sljedeće će se godine nastaviti započeta promotivna akcija "Volim Hrvatsku", sredstva za tzv. megaprojekte će se prepoloviti, a smanjit će se i izdaci za izdavačku djelatnost. (Hina) splj sbo 161616 MET jul 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙