FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OPATIJA: SJEDNICA VIJEĆA HRVATSKE TURISTIČKE ZAJEDNICE

OPATIJA, 16. srpnja (Hina) - Novi promidžbeni slogan hrvatskoga turizma, koji će zamijeniti dosadašnji "Mala zemlja za veliki odmor" bit će "Hrvatska, raj na zemlji" - odlučeno je danas na sjednici Vijeća Hrvatske turističke zajednice održanoj u Opatiji. Navedeno je kako se na natječaj za izbor slogana prijavilo 316 autora, koji su podnijeli oko tisuću prijedloga, a u najužoj konkurenciji bili su i slogani "Hrvatska ukras svijeta" te "Tako lijepa, tako blizu", kojima su pripale druga odnosno treća nagrada.
OPATIJA, 16. srpnja (Hina) - Novi promidžbeni slogan hrvatskoga turizma, koji će zamijeniti dosadašnji "Mala zemlja za veliki odmor" bit će "Hrvatska, raj na zemlji" - odlučeno je danas na sjednici Vijeća Hrvatske turističke zajednice održanoj u Opatiji. Navedeno je kako se na natječaj za izbor slogana prijavilo 316 autora, koji su podnijeli oko tisuću prijedloga, a u najužoj konkurenciji bili su i slogani "Hrvatska ukras svijeta" te "Tako lijepa, tako blizu", kojima su pripale druga odnosno treća nagrada. #L# Na današnjoj sjednici poglavito je bilo govora o programu promidžbe hrvatske turističke ponude za 1998. godinu - za što su predviđena sredstva u visini 117 milijuna kuna. Temeljni cilj hrvatskoga turizma u slijedećoj godini je, kako je istaknuto, ostvariti milijun gostiju, 6 milijuna noćenja, te dvije milijarde kuna turističke potrošnje više nego u ovoj godini. Tržišno komunikacijske konstante koje će predstavljati strateška uporišta u promidžbi Hrvatske, te uopće u izgradnji i profiliranju hrvatskoga turizma bit će: ekološki očuvana zemlja s raznolikim mogućnostima za odmor, zemlja koja ima bogatu baštinu srednjeeuropskog kulturnog kruga i konačno, Hrvatska je zemlja blizu i bliska najvažnijim zapadnoeuropskim odredištima - čulo se na sjednici Vijeća HTZ-a. Ukupno će hrvatski turizam, kako je rečeno, u idućoj godini biti predstavljen na 47 sajmova širom Europe, a najjači nastupi bit će u Njemačkoj, te u Austriji, Italiji, Češkoj, Slovačkoj i Madžarskoj, te u Nizozemskoj, Poljskoj i BiH - zemljama iz kojih se očekuje također veliki broj dolazaka turista. (Hina) rž dd 161501 MET jul 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙