FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: JADRANSKI POMORSKI SERVIS ULAŽE U NOVU OPREMU

ZAGREB, 26. lipnja (Hina) - Riječki pružatelj usluga u pomorskom prometu Jadranski pomorski servis ove godine planira uložiti gotovo dva milijuna kuna u nabavu uredskog prostora i informatičke opreme. Također, nadaju se da će dobiti koncesiju za poslove tegljenja u riječkoj luci, što bi u cijelosti stabiliziralo poslovanje tvrtke u toj luci, a značilo bi i nove poslove poput prihvata tekućeg i krutog otpada s brodova te pružanje usluga priveza i odveza brodova, rekao je direktor te tvrtke Ante Maras.
ZAGREB, 26. lipnja (Hina) - Riječki pružatelj usluga u pomorskom prometu Jadranski pomorski servis ove godine planira uložiti gotovo dva milijuna kuna u nabavu uredskog prostora i informatičke opreme. Također, nadaju se da će dobiti koncesiju za poslove tegljenja u riječkoj luci, što bi u cijelosti stabiliziralo poslovanje tvrtke u toj luci, a značilo bi i nove poslove poput prihvata tekućeg i krutog otpada s brodova te pružanje usluga priveza i odveza brodova, rekao je direktor te tvrtke Ante Maras. #L# Milijun kuna za potrebe nabave tvrtka će izdvojiti iz vlastitih sredstava, dok će ostatak pribaviti iz zajma. Lani je za nabavu triju teglenica, čamca za spašavanje te automobila i ostale opreme uloženo 800 tisuća kuna vlastita novca. U prošloj je godini tvrtka ostvarila minimalnu dobit od 43.652 kune, kazao je Maras, a u ovoj godini očekuje dobit od otprilike milijun kuna. Prema njegovim, u 1997. povećat će zaposlenost tankera "Ecomar II" te novog tankera "Lana" na prijevozu naftnih derivata uzduž jadranske obale ili na Sredozemnom moru. Planiraju i obnoviti flotu, prvenstveno tegljače kad se poveća zaposlenost hrvatskih luka, Jadranskog naftovoda i hrvatskih brodogradilišta. Inače, Jadranski pomorski servis ima u svojoj floti devet tegljača na lučko i dužobalno tegljenje, dvije plovne dizalice za prekrcaj tereta, dva tankera, tri teglenice i privezivačke čamce. Najveća je zapreka u ostvarivanju tvrtkinih poslovnih planova, kazao je Maras, nedovoljna uposlenost njihovih kapaciteta. U prijeratnim godinama njihovi su tegljači godišnje radili od 20.000 do 24.000 sata uz godišnju realizaciju od 11 milijuna američkih dolara, a sada rade svega 8000 sati na godinu. Tvrtka zapošljava 98 djelatnika, što je za postojeći stupanj zaposlenosti optimalan broj, izjavio je Maras. Ako se zaposlenost poveća za više od 30 posto, moguće je zapošljavanje još pet do deset pomoraca. (Hina) tp sbo 261234 MET jun 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙