FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SASTANAK O DODJELI KONCESIJA ZA OPSKRBU BRODOVA U LUKAMA

ZAGREB, 20. lipnja (Hina) - Dodjele koncesija za opskrbu brodova u hrvatskim lukama te obveza da opskrbljivači moraju imati certifikat o kakvoći hrvatskih vina, kao i ostali izvoznici, bile su glavne teme današnjeg razgovora u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) članova Grupacije brodskih opskrbljivača koji djeluju pri Sektoru za trgovinu u HGK-u s predstavnicima ministarstava pomorstva prometa i veza, poljoprivrede i šumarstva i financija.
ZAGREB, 20. lipnja (Hina) - Dodjele koncesija za opskrbu brodova u hrvatskim lukama te obveza da opskrbljivači moraju imati certifikat o kakvoći hrvatskih vina, kao i ostali izvoznici, bile su glavne teme današnjeg razgovora u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) članova Grupacije brodskih opskrbljivača koji djeluju pri Sektoru za trgovinu u HGK-u s predstavnicima ministarstava pomorstva prometa i veza, poljoprivrede i šumarstva i financija. #L# Predstavnica Ministarstva pomorstva, prometa i veza Nina Perko je istaknula da je Luka "Rijeka" prva hrvatska luka koja će početi dodjeljivati koncesije, te kako dodjelom koncesija Uprava te luke, koju je imenovalo Ministarstvo pomorstva, prometa i veza, namjerava "uvesti red u luke, a time i zaštititi same članove Grupacije opskrbljivača brodova od onih koji taj posao ne obavljaju legalno i profesionalno i koji ne ispunjavaju utvrđene uvjete za taj posao". Perko je naglasila kako će se koncesija trebati tražiti za svaku od hrvatskih luka posebno, te kako je želja Ministarstva da koncesiju dobije više manjih opskrbljivača brodova, a ne samo jedan ili dva najjača. Prilog uvođenju reda i zaštite opskrbljivača u hrvatskim lukama, dodala je Perko, jest i odredba po kojoj opskrbljivač brodova mora biti trgovačko društvo d.d. ili d.o.o. Najniži iznos kapitala trgovačkog društva koje traži koncesiju mora biti 60.000 kuna, a najviši 200.000 kuna. Članovi Grupacije brodskih opskrbljivača su istaknuli da su im nejasni i problematični neki od uvjeta u nedavno objavljenom natječaju za dodjelu koncesije za opskrbu brodova u Luci "Rijeka". Član Grupacije Nikola Popović iz riječke tvrtke "Porat-Split" d.o.o je rekao kako iz uvjeta propisanih natječajem brodski opskrbljivači nisu bili sigurni hoće li se koncesija dodijeliti samo jednom ili većem broju opskrbljivača brodova, treba li se za svaku hrvatsku luku posebno tražiti koncesija, te kako su mnogi uvjeti koje opskrbljivač za dobivanje koncesije mora zadovoljiti, primjerice studija ekološke zaštite, dosta upitni. Opskrbljivači brodova nisu zadovoljni što za svako vino kojim opskrbljuju brodove moraju za dobivanje certifikata platiti 600 kuna s obzirom na to da to isto vino, primjerice kupljeno u "Badelu", već ima certifikat. Istaknuli su kako je takva odredba suprotna programu "Kupujmo Hrvatsko" i kako se zbog toga hrvatska vina neće nuditi brodovima. Predstavnici Ministarstva poljoprivrede i šumarstva su istaknuli kako se tim certifikatom nastoji uvesti red u trgovinu vinima i ponuditi kvalitetna hrvatska vina, te kako bi se Grupacija s razrađenom problematikom o količinama i vrstama vina koja nude trebala obratiti Zavodu za vinogradarstvo i zajedno pronaći rješenje. (Hina) bma gk 201604 MET jun 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙