FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

AGRESIVNE REKLAME NA BRITANSKOJ TELEVIZIJI

LONDON, 22. lipnja (Hina/AFP) - Britanska je televizija objavila rat agresivnim i glasnim reklamama protiv kojih će se sada boriti sonometrima, piše britanski znanstveni časopis "New Scientist".
LONDON, 22. lipnja (Hina/AFP) - Britanska je televizija objavila rat agresivnim i glasnim reklamama protiv kojih će se sada boriti sonometrima, piše britanski znanstveni časopis "New Scientist". #L# Prema rezultatima ankete provedene 1993., mnoge su osobe izjavile da na trenutak "ogluše" kad se na televiziji prikazuju reklamni spotovi, koji su uvijek glasniji od programa koji prekidaju. Kako piše časopis, autori reklama koriste se činjenicom da jačina osjeta ovisi i o frekvenciji i o jačini samog zvuka. Način filtriranja i kompresije zvuka mijenja osjet pa ljudi imaju osjećaj da je zvuk jači kad se emitira reklama. Povjerenstvo koje djeluje nezavisno od televizije zatražilo je korištenje uređaja koji će mjeriti jačinu buke kako bi se otkrilo koji reklamni spotovi ne poštuju ograničenja i prekoračuju dopušten broj decibela. (Hina) rug dgk 220126 MET jun 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙