LONDON, 22. lipnja (Hina/AFP) - Britanska je televizija objavila rat agresivnim i glasnim reklamama protiv kojih će se sada boriti sonometrima, piše britanski znanstveni časopis "New Scientist".
LONDON, 22. lipnja (Hina/AFP) - Britanska je televizija objavila rat
agresivnim i glasnim reklamama protiv kojih će se sada boriti
sonometrima, piše britanski znanstveni časopis "New Scientist". #L#
Prema rezultatima ankete provedene 1993., mnoge su osobe izjavile da
na trenutak "ogluše" kad se na televiziji prikazuju reklamni spotovi,
koji su uvijek glasniji od programa koji prekidaju.
Kako piše časopis, autori reklama koriste se činjenicom da jačina
osjeta ovisi i o frekvenciji i o jačini samog zvuka. Način filtriranja
i kompresije zvuka mijenja osjet pa ljudi imaju osjećaj da je zvuk
jači kad se emitira reklama.
Povjerenstvo koje djeluje nezavisno od televizije zatražilo je
korištenje uređaja koji će mjeriti jačinu buke kako bi se otkrilo koji
reklamni spotovi ne poštuju ograničenja i prekoračuju dopušten broj
decibela.
(Hina) rug dgk
220126 MET jun 97