BORDEAUX, 20. lipnja (Hina/AFP) - Suočeni s novim potrošačkim navikama, posebice mladeži, žena i starijih osoba, proizvođači i trgovci vina na svjetskoj su izložbi "Vinexpo" u Bordeauxu predložili "light" vina koja se "lako piju", a
namijenjena su ponajprije anglosaksonskom tržištu.
BORDEAUX, 20. lipnja (Hina/AFP) - Suočeni s novim potrošačkim
navikama, posebice mladeži, žena i starijih osoba, proizvođači i
trgovci vina na svjetskoj su izložbi "Vinexpo" u Bordeauxu predložili
"light" vina koja se "lako piju", a namijenjena su ponajprije
anglosaksonskom tržištu. #L#
Na etiketi boce zelene boje, kako bi podsjećala na alzaška vina, osim
oznake "Dr Strieth Selection", nalazi se i dodatna oznaka "light" s
objašnjenjem na engleskom jeziku: "Bijelo njemačko vino, s malim
postotkom alkohola".
Tim novim proizvodom koji će imati od 2,2 do 3,9 posto alkohola i
otprilike trećinu kalorija manje od običnoga vina, Heinrich Strieth,
vlasnik i voditelj vinarije iz Karlsruhea, namjerava osvojiti nova
tržišta, ponajprije ona koja "piju drukčije".
Rezultat je prilično živahno piće, sa slabo istaknutim okusom
bijeloga suhog vina i s malim postotkom alkohola koji se postiže
"destilacijom". Postupak se drži u strogoj tajnosti, a njegovo je
usavršavanje, prema Striethovim riječima, "stajalo oko 10 milijuna
franaka".
"Vino bez alkohola, koje se pojavilo prije nekoliko godina, doživjelo
je neuspjeh, ali ga i dalje prilično traže svi koji brinu o zdravlju,
osobito u Sjedinjenim Državama i u Njemačkoj", objašnjava Strieth.
Njegova će tvrtka za početak napuniti 100 tisuća boca po cijeni od
2,6 dolara, a već se povezala s najvećim tvrtkama koje se bave
dijetetskim proizvodima.
Među ostalim proizvođačima koji se namjeravaju baviti "light" vinima
spominju se Pierre Sparr iz Alsacea, imanje "Mas Rous" i talijanski
"Gruppo Coltiva".
(Hina) rug dgk
200158 MET jun 97