FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

RODITELJI I RAZVOJ DJETETA U RANOM DJETINJSTVU

CHAMPAIGN, 7. svibnja (Hina) - Igra s djecom ne bi trebala zahtijevati mnogo razmišljanja, pa ipak - roditeljska zapažanja i reakcije tijekom igre mogu poticati ili kočiti djetetov razvoj, tvrdi Jeanette McCollum, profesorica pedagogije - prenosi bilten Sveučilišta u Illinoisu.
CHAMPAIGN, 7. svibnja (Hina) - Igra s djecom ne bi trebala zahtijevati mnogo razmišljanja, pa ipak - roditeljska zapažanja i reakcije tijekom igre mogu poticati ili kočiti djetetov razvoj, tvrdi Jeanette McCollum, profesorica pedagogije - prenosi bilten Sveučilišta u Illinoisu. #L# Jeanette McCollum osmislila je program za poticanje interakcije djeteta i roditelja koji se temelji upravo na toj teoriji. U program je uključila svoje studente koji preuzimaju ulogu voditelja igre u manjim skupinama djece i roditelja. Poznate pod nazivom PIWI (Parents Interacting With Infants), te skupine mogu pridonijeti razvoju svakog djeteta mlađeg od tri godine, no najviše bi mogle pomoći djeci s poremećajima u razvoju. "Roditelji moraju pokušati doživjeti svijet onako kako ga vidi dijete kako mu ne bi nametali svoju volju. Oni moraju razumjeti o čemu dijete razmišlja i što želi te zatim ono što ga žele naučiti prilagoditi njegovu stupnju razvoja", kaže gospođa McCollum. "Mnogi roditelji uspoređuju razvoj svojeg djeteta s razvojem druge djece i s onim što se drži normalnim, ne primjećujući da se djeca u tim godinama razvijaju drukčije", upozorava Jeanette McCollum. Roditelji čija djeca zaostaju ili imaju smetnje u razvoju, dodaje, "vrlo često pozornost usmjeravaju na ono što nije u redu umjesto na ono što jest". Oni vrlo često nastoje pomoći svojem djetetu da se razvije u onome u čemu zaostaje pa mogu propustiti priliku da potaknu razvoj na nekomu drugom području, upozorila je Jeanette McCollum. (Hina) car dgk 070109 MET may 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙