ZAGREB, 8. svibnja (Hina) - U sklopu 9. Međunarodnog poslovnog sajma ITTF-a danas je na Zagrebačkom velesajmu otvorena izložba petnaestak prijedloga koji su ušli u uži izbor na natječaju za novi vizualni identitet hrvatskog turizma.
Tom je prigodom predstavljen i novoizabrani znak zagrebačkog dizajnera Borisa Ljubičića.
ZAGREB, 8. svibnja (Hina) - U sklopu 9. Međunarodnog poslovnog sajma
ITTF-a danas je na Zagrebačkom velesajmu otvorena izložba petnaestak
prijedloga koji su ušli u uži izbor na natječaju za novi vizualni
identitet hrvatskog turizma. Tom je prigodom predstavljen i
novoizabrani znak zagrebačkog dizajnera Borisa Ljubičića. #L#
Otvarajući izložbu direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke
zajednice (HTZ) Marijan Bulat nazočnima je rekao kako će vrijeme
pokazati da li je odluka stručnog suda Turističkog vijeća HTZ-a
bila ispravna, ali i iskazao uvjerenje kako će taj znak naznačiti
kvalitetniji pomak ne samo na području turizma nego i šire.
Po riječima povjesničara umjetnosti Feđe Vukića, novi je znak
odgovorio na zadatosti natječaja, izvedenice iz hrvatskog grba, budući
da se sastoji od riječi Hrvatska, dva crvena i plava kvadrata te dvije
valovite linije.
U sklopu sajma, među ostalim događanjima, prezentiran je i
varaždinski suvenir te otvorena izložba slika Petra Duića s nazivom
"Opus martinje".
(Hina) splj sbo
081347 MET may 97