ZAGREB, 2. svibnja (Hina) - Zagrebačka tvrtka Ledo, iz sastava koncerna Agrokor, ovih će dana na tržište lansirati novi program sladoleda u čašicama od pola kilograma, a uskoro bi se trebao pojaviti i novi program dječjih sladoleda te
obiteljski sladoledi u novoj ambalaži, najavila je direktorica tvrtke Ljerka Puljić.
ZAGREB, 2. svibnja (Hina) - Zagrebačka tvrtka Ledo, iz sastava
koncerna Agrokor, ovih će dana na tržište lansirati novi program
sladoleda u čašicama od pola kilograma, a uskoro bi se trebao pojaviti
i novi program dječjih sladoleda te obiteljski sladoledi u novoj
ambalaži, najavila je direktorica tvrtke Ljerka Puljić. #L#
Ledo je lani uvećao svoj udjel na domaćem tržištu sladoleda na 60
posto, prema 50 posto u 1995. godini. Kako je ocjenila Ljerka Puljić,
to je, uz inozemnu konkurenciju i loše vremenske prilike, veliki uspjeh.
Tržišni udjel Leda i ove bi godine trebao rasti, što ponajprije ovisi
o ovogodišnjoj turističkoj sezoni.
Unatoč činjenici što je Ledo sezonska tvrtka, tj. najbolje rezultate
ostvaruje u ljetnjim mjesecima, podaci za prvo tromjesječje ukazuju na
pozitivno financijsko poslovanje. Ukupni su prihodi dosegnuli 66
milijuna kuna, dok je proizvodnja uvećana osam posto. U odnosu na isto
lanjsko razdoblje, izvoz je porastao više od 200 posto.
Kako planiraju u Ledu, ove bi godine tvrtka trebala povećati dobit
12 posto, što će se postići kroz smanjenje troškova te povećanje
ekonomičnosti u proizvodnji.
Također, u Ledu planiraju povećati izvoz svojih proizvoda za 51
posto, ponajprije na tržišta Slovenije te Bosne i Hercegovine i to
kroz bolju organizaciju vlastite logističke strukture, vlastite opreme
i kamiona kao bi pokrivenost tih tržišta bila potpuna.
"Investicijska ulaganja u tvrtku ove će godine premašiti 10 milijuna
njemačkih maraka, od čega je veći dio već realiziran. Kupljeno je
preko 5000 rashladnih škrinja, 20 novih kamiona te jedan novi stroj za
proizvodnju", kazala je direktorica Puljić. Do kraja godine u tvrtki
namjeravaju u potpunosti obnoviti i energetski sustav.
Lani je Ledo uvećao prodaju 17 posto u odnosu na 1995. godinu, a
najveće udjel u strukturi prodaje činili su sladoledi. Značajan
rezultat postignut je i prodajom smrznutog povrća, čija je proizvodnja
lani započela, kao i proizvodnja polugotovih smrznutih tijesta.
"Prošle smo godine u potpunosti restrukturirali sektor distribucije i
prodaje tako da je Ledo sada kroz vlastite distribucijske centre
prisutan u svim dijelovima Hrvatske", kazala je ona.
Inače, dobit Leda u 1996. dosegnula je 9,8 milijuna kuna, 37 posto
više u odnosu na prethodnu godinu. Dio dobiti, najavila je Ljerka
Puljić, izdvojit će se za isplatu dividendi dioničaraima, o čemu će
odluku donijeti dioničari na redovitoj skupštini u lipnju.
(Hina) mk sbo
021044 MET may 97