FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: LEDO PROŠIRUJE PROIZVODNI ASORTIMAN

ZAGREB, 2. svibnja (Hina) - Zagrebačka tvrtka Ledo, iz sastava koncerna Agrokor, ovih će dana na tržište lansirati novi program sladoleda u čašicama od pola kilograma, a uskoro bi se trebao pojaviti i novi program dječjih sladoleda te obiteljski sladoledi u novoj ambalaži, najavila je direktorica tvrtke Ljerka Puljić.
ZAGREB, 2. svibnja (Hina) - Zagrebačka tvrtka Ledo, iz sastava koncerna Agrokor, ovih će dana na tržište lansirati novi program sladoleda u čašicama od pola kilograma, a uskoro bi se trebao pojaviti i novi program dječjih sladoleda te obiteljski sladoledi u novoj ambalaži, najavila je direktorica tvrtke Ljerka Puljić. #L# Ledo je lani uvećao svoj udjel na domaćem tržištu sladoleda na 60 posto, prema 50 posto u 1995. godini. Kako je ocjenila Ljerka Puljić, to je, uz inozemnu konkurenciju i loše vremenske prilike, veliki uspjeh. Tržišni udjel Leda i ove bi godine trebao rasti, što ponajprije ovisi o ovogodišnjoj turističkoj sezoni. Unatoč činjenici što je Ledo sezonska tvrtka, tj. najbolje rezultate ostvaruje u ljetnjim mjesecima, podaci za prvo tromjesječje ukazuju na pozitivno financijsko poslovanje. Ukupni su prihodi dosegnuli 66 milijuna kuna, dok je proizvodnja uvećana osam posto. U odnosu na isto lanjsko razdoblje, izvoz je porastao više od 200 posto. Kako planiraju u Ledu, ove bi godine tvrtka trebala povećati dobit 12 posto, što će se postići kroz smanjenje troškova te povećanje ekonomičnosti u proizvodnji. Također, u Ledu planiraju povećati izvoz svojih proizvoda za 51 posto, ponajprije na tržišta Slovenije te Bosne i Hercegovine i to kroz bolju organizaciju vlastite logističke strukture, vlastite opreme i kamiona kao bi pokrivenost tih tržišta bila potpuna. "Investicijska ulaganja u tvrtku ove će godine premašiti 10 milijuna njemačkih maraka, od čega je veći dio već realiziran. Kupljeno je preko 5000 rashladnih škrinja, 20 novih kamiona te jedan novi stroj za proizvodnju", kazala je direktorica Puljić. Do kraja godine u tvrtki namjeravaju u potpunosti obnoviti i energetski sustav. Lani je Ledo uvećao prodaju 17 posto u odnosu na 1995. godinu, a najveće udjel u strukturi prodaje činili su sladoledi. Značajan rezultat postignut je i prodajom smrznutog povrća, čija je proizvodnja lani započela, kao i proizvodnja polugotovih smrznutih tijesta. "Prošle smo godine u potpunosti restrukturirali sektor distribucije i prodaje tako da je Ledo sada kroz vlastite distribucijske centre prisutan u svim dijelovima Hrvatske", kazala je ona. Inače, dobit Leda u 1996. dosegnula je 9,8 milijuna kuna, 37 posto više u odnosu na prethodnu godinu. Dio dobiti, najavila je Ljerka Puljić, izdvojit će se za isplatu dividendi dioničaraima, o čemu će odluku donijeti dioničari na redovitoj skupštini u lipnju. (Hina) mk sbo 021044 MET may 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙