BUDIMPEŠTA, 3. travnja (Hina/Reuter) - Volkswagen je najtraženija marka automobila u srednjoj Europi s 14,797 prodanih vozila u siječnju, slijedi Fiat s 14,408 vozila, zatim južnokorejski Deawoo s 11.598 prodanih automobila, rezultati
su Reuterova istraživanja.
BUDIMPEŠTA, 3. travnja (Hina/Reuter) - Volkswagen je najtraženija
marka automobila u srednjoj Europi s 14,797 prodanih vozila u
siječnju, slijedi Fiat s 14,408 vozila, zatim južnokorejski Deawoo s
11.598 prodanih automobila, rezultati su Reuterova istraživanja. #L#
Na srednjoeuropskom području u tom je mjesecu prodano ukupno 66.679
vozila, što je 19,7 posto više nego u istom mjesecu lani.
Prodaja automobila Deawoo porasla je 25,5 posto, VW je zabilježio
rast prodaje od 15,1 posto, a Fiat od 11,1 posto.
No, rast srednjoeuropskog tržišta ipak je usporen u usporedbi s
1996. kada je prodaja dostigla vrhunac. Porasla je, naime, 39,5
posto na 842.577 vozila.
Deawoo do 2000. godine planira proizvesti 500.000 vozila na godinu u
srednjoj Europi, a dosadašnji rast prodaje može zahvaliti ponajviše
kupnji državnih automobilskih tvrtki u Češkoj i Poljskoj.
"VW ima prednost pred Fiatom zbog raznovrsnosti ponude, ali Deawoo
će im uskoro postati ozbiljan konkurent", smatra britanski analitičar
autoindustrije Maxwell Pemberton.
(Hina) nv sab
031001 MET apr 97