FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PRIMJENA NAČELA ODRŽIVOG RAZVITKA U HRVATSKOM TURIZMU

ZAGREB, 29. travnja (Hina) - Da bi se sljedećih godina što više udovoljavalo zahtjevima modernog turističkog tržišta, poslovnu bi politiku turističkih tvrtki što više trebalo prilagoditi Programu za 21. stoljeće - AGENDI 21. U taj program, koji sadrži načela održivog razvitka, gospodaranja okolišom i zbrinjavanja krupnog otpada, među prvima se u Hrvatskoj uključila turistička tvrtka Jadranka d.d. iz Malog Lošinja.
ZAGREB, 29. travnja (Hina) - Da bi se sljedećih godina što više udovoljavalo zahtjevima modernog turističkog tržišta, poslovnu bi politiku turističkih tvrtki što više trebalo prilagoditi Programu za 21. stoljeće - AGENDI 21. U taj program, koji sadrži načela održivog razvitka, gospodaranja okolišom i zbrinjavanja krupnog otpada, među prvima se u Hrvatskoj uključila turistička tvrtka Jadranka d.d. iz Malog Lošinja. #L# Ta tvrtka, u sklopu određivanja i vođenja poslovne i razvojne politike veliku pozornost pridaje zaštiti okoliša u svim segmentima poslovanja. Osnovni cilj strategije i politike zaštite okolišta jest da postupnom provedbom poslovne politike na najracionalniji način i u najkraće vrijeme dođe do poboljšanja stanja i dosezanja, pa čak i nadmašivanja visokih zapadnoeuropskih standarda u zaštiti okoliša. Tim više što pojedini inozemni turoperatori prilikom zakupa kapaciteta traže ispunjenje određenih ekoloških standarda i normi. Pod geslom "Naš okoliš očekuje zahtjevnog gosta", provedene su brojne mjere i aktivnosti kako bi se, među ostalim, gospodarilo otpadom s najmanjom mogućom proizvodnjom i ekološkim opterećenjem okoliša, što više uklonili negativni utjecaji na okoliš, očuvali prirodni resursi i smanjila potrošnja energije i vode. Ponajprije, provedena je analiza isplativosti niza projekata, uvedene su organizacijske promjena te novi sustav donošenja odluka, istaknuli su u tvrtki i objasnili da prilikom odabira prioriteta okolišnih mjera i aktivnosti treba postići ravnotežu između troškova određenog programa i njegovih očekivanih pozitivnih učinaka prema analizi troškova i koristi. Provedba različitih investicijskih projekata Jadranki je omogućila i znatne uštede, koje su prošle godine, kazao je njezin voditelj energetike i zaštite okoliša Igor Raguzin, dosegnule otprilike 200 tisuća njemačkih maraka. Poticanje visokokvalitetnog turizma u hotelijerskom poslovanju u Hrvatskoj, prvenstveno kroz buđenje ekološke svijesti građana i podizanja kvalitete turističke ponude, opredjeljenje je za koje se moraju odlučiti sve hrvatske hotelske tvrtke, smatraju u Jadranki. Za izgradnju prepoznatljivog hrvatskog turističkog proizvoda u budućnosti presudan će čimbenik biti nova i kvalitetna turistička ponuda, koja se ne može stvoriti bez očuvanih prirodnih, ambijentalno oplemenjenih prostora, uređenog zemljišta, izgrađenog sustava zaštite od svih oblika onečišćenja, čistog zraka i vode. Kako smatraju u toj tvrtki, svaki bi hrvatski građanin trebao postati aktivni sudionik u stvaranju ekološkog turizma, a aktivno okolišno gospodarenje u turizmu može se ostvariti razvojem ekomenadžmenta. Stvaranje ekomenadžmenta - ekološki orjentiranog poslovodstva, proces je u koji se mora uključiti svaka turistička tvrtka i svi njezini djelatnici. Raguzin drži da u Hrvatskoj treba izgraditi ekološki hotel, po uzoru na njemačke hotele Goldene Kanne i Dinkelsbuehl, u kojem će se udružiti sve mjere zaštite okoliša. Na takvom će se modelu, smatra on, proširivati ekološka politika na ostala područja poslovanja turističke tvrtke te izgraditi imidž na postizanju značajnih rezultata u području zaštite okoliša. (Hina) splj sab 291035 MET apr 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙