FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GLEDATELJI SVE VIŠE VREMENA PROVODE PRED TELEVIZORIMA

CANNES, 18. travnja (Hina/AFP) - Prema istraživanju koje je u 40 država svijeta provela tvrtka Eurodata TV, televizijski gledatelji u svim državama svijeta sve više vremena provode pred svojim televizorima, ali i sve više mijenjaju kanale pa i najbolji među njima teško uspijevaju zadržati publiku.
CANNES, 18. travnja (Hina/AFP) - Prema istraživanju koje je u 40 država svijeta provela tvrtka Eurodata TV, televizijski gledatelji u svim državama svijeta sve više vremena provode pred svojim televizorima, ali i sve više mijenjaju kanale pa i najbolji među njima teško uspijevaju zadržati publiku. #L# Osim u SAD-u, gdje su televizijski gledatelji u 1996. i 1995. ispred malog ekrana provodili prosječno četiri sata na dan, u svim ostalim državama u kojima je provedena anketa zabilježen je porast od 18 minuta na dan. Takav je i slučaj Mađarske, čiji građani pred televizijskim prijamnikom provode u prosjeku tri sata i 33 minute na dan. Najviše je gledatelja na jugu Europe, osobito u Turskoj i u Italiji, s prosjekom od tri sata i 36 minuta na dan, a odmah iza njih su Britanci s tri sata i 25 minuta. Najmanje su zainteresirani gledatelji u skandinavskim zemljama, osobito u Danskoj - jedinoj državi na svijetu u kojoj se prosječno vrijeme koje gledatelji provedu pred televizorom smanjilo na dva sata i 29 minuta. Najspektakularniji porast zabilježen je u Poljskoj, gdje je dnevni prosjek četiri sata i jedna minuta, što znači da je u odnosu na prošlu godinu prosjek skočio za pola sata. Iako gledatelji sve više vremena provode pred televizorima, oni zbog velike ponude sve manje gledaju samo jedan kanal. Tako se 1995. petnaestak europskih kanala još moglo pohvaliti da ih gleda trećina gledatelja u njihovoj državi, a samo godinu dana poslije ostali su bez gledateljstva. Isto se događa i državnim televizijskim kućama, a iznimke su francuska, finska i britanska državna televizija. Osim toga, u Francuskoj je 1996. najgledaniji bio američki film "Sister Act", a od deset najgledanijih filmova - četiri su američke proizvodnje. U Njemačkoj su, međutim, na vrhu ljestvice najgledanijih samo njemački proizvodi. (Hina) rug dgk 180134 MET apr 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙