WASHINGTON, 18. travnja (Hina) - Znanstvenici tvrde da - čak i ako postoje drugi negativni utjecaji, redovit odlazak u školu, dolazak na satove na vrijeme te redovito praćenje gradiva znatno utječu na uspjeh onih učenika koji potječu
iz sredina u kojima se često javlja problem odustajanja od srednje škole. Rezultati proučavanja uspjeha u školovanju učenika iz takvih sredina objavljeni su u časopisu Američke psihološke udruge "Journal of Applied Psychology".
WASHINGTON, 18. travnja (Hina) - Znanstvenici tvrde da - čak i ako
postoje drugi negativni utjecaji, redovit odlazak u školu, dolazak na
satove na vrijeme te redovito praćenje gradiva znatno utječu na uspjeh
onih učenika koji potječu iz sredina u kojima se često javlja problem
odustajanja od srednje škole. Rezultati proučavanja uspjeha u
školovanju učenika iz takvih sredina objavljeni su u časopisu Američke
psihološke udruge "Journal of Applied Psychology". #L#
Dr. Jeremy Finn, glavni autor istraživanja, i psiholog dr. Donald A.
Rock do ovog su zaključka došli ispitivanjem 1803 afroamerička i
hispanoamerička učenika koji potječu iz siromašnih obitelji.
Pratili su njihov uspjeh u školi i ispitali koji su učenici završili
srednju školu s dobrim ocjenama, koji su završili srednju školu sa
slabijim uspjehom te koji od njih nisu uspjeli završiti srednju školu.
U jednu od tih triju skupina svrstavani su na temelju uspjeha i
upornosti, a ne na temelju ostalih vanjskih čimbenika.
"Utvrdili smo da su mnogi učenici koji su izloženi riziku da ne
završe srednju školu jer potječu iz siromašnih obitelji ili zato što
žive samo s jednim roditeljem ipak završili srednju školu i to s vrlo
dobrim ocjenama", kazao je dr. Finn, dodajući kako se čini da je
"osobno zalaganje u školi mnogo važnije nego ostali čimbenici koji bi
mogli utjecati na učenika koji pripada rizičnoj skupini".
(Hina) car dgk
180109 MET apr 97