FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: GUNNAR SANNE NOVI GENERALNI DIREKTOR ZAGREBAČKOG SHERATONA

ZAGREB, 3. travnja (Hina) - U povodu oproštaja s dosadašnjim generalnim direktorom Sheraton Zagreb Hotela Michaelom Seufertom, a u znak dobrodošlice novom generalnom direktoru Gunnaru Sanneu, danas je u tom hotelu održana konferencija za novinare.
ZAGREB, 3. travnja (Hina) - U povodu oproštaja s dosadašnjim generalnim direktorom Sheraton Zagreb Hotela Michaelom Seufertom, a u znak dobrodošlice novom generalnom direktoru Gunnaru Sanneu, danas je u tom hotelu održana konferencija za novinare. #L# Seufert je bio generalni direktor toga hotela tri godine, u vrijeme njegove gradnje i nakon otvaranja, od kad se stalno poboljšavaju njegove usluge, rečeno je na konferenciji za novinare. "Prema novim i strogim pravilima o klasifikaciji i kategorizaciji ugostiteljskih objekata, naša su postignuća nagrađena delux kategorijom, a zagrebački je Sheraton prvi hrvatski hotel s pet zvjezdica", istaknuo je Seufert i dodao kako je prihvatio posao u Egiptu, gdje će hotelski lanac Sheraton otvoriti novi hotel. Novi generalni direktor, Šveđanin Sanne, dosad je bio direktor Sheraton Stockholm Hotela. Radio je i u drugim međunarodnim hotelskim lancima, primjerice Hilton Internationalu, Steigenbergeru, SAS Internationalu, Scandic Crownu i Grand Hotelu Stockholm, rečeno je. "Zagrebački Sheraton izniman je hotel s najmodernijom opremom, i može udovoljiti svim prohtjevima modernog poslovnog putnika i turista. Taj je hotel veliki potencijal, kao i Zagreb kao turistička destinacija. Zbog toga želimo ojačati naše veze s ovdašnjom zajednicom, kako bi nas smatrali prirodnim partnerom u svim područjima hotelskog i restoranskog posla", istaknuo je Sanne. Inače, od 1. svibnja u zagrebačkom Sheratonu otvorit će se smart sobe, kombinacija ureda i hotelske sobe. Trenutno taj hotel provodi "Progres" projekt, koji je organiziran za hotelsko osoblje kako bi na što bolji način mogli rješavati zatjeve hotelskih gostiju, istaknuto je tom prigodom. (Hina) splj sab 031537 MET apr 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙