ZADAR, 7. ožujka (Hina) - Direktori većine hrvatskih zračnih luka na današnjem sastanku Udruge zračnih luka u Zadru izrazili su potrebu što bržeg donošenja zakona o zračnim lukama, kojim bi se razriješilo pitanje vlasništva nad
zračnim lukama. Neriješeno vlasništvo, rečeno je tom prigodom, uzrokuje niz teškoća u poslovanju zračnih luka, što se posebice vidjelo nedavno na primjeru zadarske zračne luke koja je prije desetak dana bila zatvorena jer nije mogla platiti troškove za struju.
ZADAR, 7. ožujka (Hina) - Direktori većine hrvatskih zračnih luka na
današnjem sastanku Udruge zračnih luka u Zadru izrazili su potrebu što
bržeg donošenja zakona o zračnim lukama, kojim bi se razriješilo
pitanje vlasništva nad zračnim lukama. Neriješeno vlasništvo, rečeno
je tom prigodom, uzrokuje niz teškoća u poslovanju zračnih luka, što
se posebice vidjelo nedavno na primjeru zadarske zračne luke koja je
prije desetak dana bila zatvorena jer nije mogla platiti troškove za
struju. #L#
Predsjednik Udruge zračnih luka Nikša Novak zauzeo se za austrijski
model vlasništva nad zračnim lukama, po kojemu bi država bila
vlasnikom polovice zračne luke, a druga polovica bi se podijelila
između županije, grada i općina koje pokažu zanimanje za vlasništvo.
Zračne luke bi se, do donošenja zakona o njima, trebale financirati
iz proračuna, a država bi se trebala zauzeti za određivanje strategije
zračnoga prometa u Hrvatskoj.
Na skupu u Zadru bilo je riječi i o ovogodišnjoj turističkoj sezoni.
Po dosadašnjim najavama, najveći porast očekuje dubrovačka zračna
luka, na kojoj se očekuje osam čarter-kompanija i oko 350 tisuća
putnika. Zračni turistički promet, sudeći po najavama, povećat će se i
u Puli i u Splitu.
Od ove turističke sezone, ističu direktori zračnih luka, realno je
očekivati povećanje zračnog prometa u Hrvatskoj za 20 posto, ali to,
rečeno je, nije niti polovica zračnog prometa u predratnim sezonama.
(Hina) im db
071513 MET mar 97