FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PROGRAM DOLCELA ČINI 3,1 UKUPNE PRODAJE PODRAVKE

ZAGREB, 30. prosinca (Hina) - Koprivnički prehrambeni koncern +Podravka je u prvom polugodištu od prodaje proizvodnog programa +Dolcela - lansiranog na tržište ovoga proljeća - zabilježio 37,5 +milijuna kuna prihoda, što je 3,1 posto ukupnog prihoda od prodaje +koncernovih proizvoda, objavljeno je iz Podravke. Pritom je 52,3 +posto prihoda od prodaje realizirano na domaćem tržištu.
ZAGREB, 30. prosinca (Hina) - Koprivnički prehrambeni koncern Podravka je u prvom polugodištu od prodaje proizvodnog programa Dolcela - lansiranog na tržište ovoga proljeća - zabilježio 37,5 milijuna kuna prihoda, što je 3,1 posto ukupnog prihoda od prodaje koncernovih proizvoda, objavljeno je iz Podravke. Pritom je 52,3 posto prihoda od prodaje realizirano na domaćem tržištu.#L# U sklopu poslovnog programa Dolcela objedinjena je proizvodnja različitih vrsta praškastih proizvoda kao što su vanilin šećer, prašak za pecivo, pudinzi, šlag pjene, kreme i sl., te nova skupina proizvoda na području slastica koja se na tržištu pojavila u proljeće ove godine pod zaštićenom markom Dolcela. Najveći udjel u prodaji od 37,47 posto tijekom prvog polugodišta imale su slastice (14,05 milijuna kuna). Od prodaje pripravaka za slastice Podravki je priteklo 12,76 milijuna kuna. Domaće je tržište zasad najvažnije za tu skupinu proizvoda, kažu u Podravci, a taj se program izvozi i u Mađarsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu te Makedoniju. Program Dolcela proizvodi se na dvjema lokacijama, u Tvornici koktel peciva u Koprivnici i Tvornici Sana - Hoče u Sloveniji. U Podravci planiraju i dogradnju tvornice u Mohaču da bi se omogućila proizvodnja toga programa. (Hina) mku vel

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙