ZAGREB, 30. prosinca (Hina) - Koprivnički prehrambeni koncern +Podravka je u prvom polugodištu od prodaje proizvodnog programa +Dolcela - lansiranog na tržište ovoga proljeća - zabilježio 37,5 +milijuna kuna prihoda, što je 3,1 posto
ukupnog prihoda od prodaje +koncernovih proizvoda, objavljeno je iz Podravke. Pritom je 52,3 +posto prihoda od prodaje realizirano na domaćem tržištu.
ZAGREB, 30. prosinca (Hina) - Koprivnički prehrambeni koncern
Podravka je u prvom polugodištu od prodaje proizvodnog programa
Dolcela - lansiranog na tržište ovoga proljeća - zabilježio 37,5
milijuna kuna prihoda, što je 3,1 posto ukupnog prihoda od prodaje
koncernovih proizvoda, objavljeno je iz Podravke. Pritom je 52,3
posto prihoda od prodaje realizirano na domaćem tržištu.#L#
U sklopu poslovnog programa Dolcela objedinjena je proizvodnja
različitih vrsta praškastih proizvoda kao što su vanilin šećer,
prašak za pecivo, pudinzi, šlag pjene, kreme i sl., te nova skupina
proizvoda na području slastica koja se na tržištu pojavila u
proljeće ove godine pod zaštićenom markom Dolcela.
Najveći udjel u prodaji od 37,47 posto tijekom prvog polugodišta
imale su slastice (14,05 milijuna kuna). Od prodaje pripravaka za
slastice Podravki je priteklo 12,76 milijuna kuna.
Domaće je tržište zasad najvažnije za tu skupinu proizvoda, kažu u
Podravci, a taj se program izvozi i u Mađarsku, Sloveniju, Bosnu i
Hercegovinu te Makedoniju.
Program Dolcela proizvodi se na dvjema lokacijama, u Tvornici
koktel peciva u Koprivnici i Tvornici Sana - Hoče u Sloveniji. U
Podravci planiraju i dogradnju tvornice u Mohaču da bi se omogućila
proizvodnja toga programa.
(Hina) mku vel