FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: KRAŠ POVEĆAO PRODAJU ZA 206 TONA

ZAGREB, 24. prosinca (Hina) - Zagrebačka prehrambena industrija +Kraš proizvela je od siječnja do kraja studenog ove godine 20.818 +tona konditorskih proizvoda. Prodano je 20.100 tona, tj. 206 tona +proizvoda više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, objavljeno +je iz te tvrtke.
ZAGREB, 24. prosinca (Hina) - Zagrebačka prehrambena industrija Kraš proizvela je od siječnja do kraja studenog ove godine 20.818 tona konditorskih proizvoda. Prodano je 20.100 tona, tj. 206 tona proizvoda više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, objavljeno je iz te tvrtke.#L# Rast proizvodnje u tom razdoblju zabilježen je u tvornici kakao proizvoda Maksimir - 2,5 posto, Tvornici bombonskih proizvoda - 20,9 posto i Tvornici keksa i vafla 1,7 posto, dok je u Tvornici kakao proizvoda u Branimirovoj proizvodnja bila za 7,9 posto manja. Tijekom trećeg kvartala počela je u novom pogonu u Tvornici bombonskih proizvoda proizvodnja proizvoda koji su se do tada proizvodili u pogonu u Branimirovoj. Time je, kažu u Krašu, započela relokacija cjelokupne proizvodnje iz tog starog pogna u Maksimir, a preseljenje kompletne proizvodnje planira se do kraja ove godine. Od ukupne prodaje Kraševih proizvoda u jedanaest mjeseci ove godine 73 posto je prodano na domaćem, a ostatak na inozemnim tržištima. Krašev izvoz iznosio je 5445 tona, pri čemu su keksi i vafli sudjelovali s 58 posto od ukupne prodaje, bombosnki proizvodi sa 16,5 posto, i kakao proizvodi s 25,5 posto. Ukupan je izvoz povećan 1,6 posto, pri čemu najviše u Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu i Makedoniju. U prošloj je godini izvoz u zemlje bivše Jugoslavije, u odnosu na 1996., porastao 25,9 posto, a ove je godine postignut daljnji rast od 24,5 posto. Najveće povećanje izvoza bilo je na tržištu BiH - 47 posto. Iako je na drugim tvrtkinim izvoznim tržištima ove godine, a posebice u drugoj polovici, bila prisutna financijska i gospodarska kriza (Rusija, Australija i dr.), za jedanaest mjeseci je na njima prodano 1759 tona konditorskih proizvoda. Tijekom ove godine, drže u Krašu, glavne karakteristike gospodarskog okružja koje su izravno djelovale i na poslovanje tvrtke su pogoršanje likvidnosti u domaćem gospodarstvu i bankama, otežana naplata potraživanja od kupaca, uvođenje poreza na dodanu vrijednost, zbog čega su maloprodajne cijene konditorskih proizvoda porasle za 6,5 posto, pad potrošnje zbog rasta troškova života, te povećanje uvoza konditorskih proizvoda na domaće tržište. (Hina) mku vel

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙