ZAGREB, 11. prosinca (Hina) - Sjednica Hrvatskog školskog vijeća +(HŠV) danas nije održana prema najavljenom dnevnom redu, budući da +je najveći dio protekao u raspravi oko proceduralnih pitanja - +dnevnoga reda i zapisnika s protekle
sjednice.
ZAGREB, 11. prosinca (Hina) - Sjednica Hrvatskog školskog vijeća
(HŠV) danas nije održana prema najavljenom dnevnom redu, budući da
je najveći dio protekao u raspravi oko proceduralnih pitanja -
dnevnoga reda i zapisnika s protekle sjednice. #L#
Iako se na sjednici trebalo razgovarati o izvješćima povjerenstva
HŠV-a, rasprava je započela sa zakašnjenjem od 45 minuta, a u
raspravi su članovi Vijeća burno polemizirali oko pitanja
odgovornosti u HŠV-u, o tome zašto već nisu službeno potvrđeni
članovi povjerenstava i treba li Vijeće imati novinske
konferencije.
Najveći problem bio je to što članovima Vijeća nije dostavljen
materijal o udžbenicima, autora dr. Ante Bežena. Za taj je propust
Dragutin Rosandić, predsjednik HŠV-a, optužio Miroslava Dorešića,
zamjenika ministra prosvjete i športa, zapitavši ga "zašto je
neposredno prije sjednice članovima uskratio materijale o
udžbenicima".
Dorešić je rekao kako je došlo do nesporazuma, kao i to da je
Ministarstvo prosvjete već objavilo natječaj za udžbenike u '99.
Kazao je i kako Ministarstvo prosvjete ima kvalitetnu ekipu, koja
je napravila bolji materijal o udžbenicima od predloženog.
U raspravu se uključio dr. Hrvoje Vrgoč, usprotiviviši se ideji o
radu na dvije koncepcije školstva, aludirajući time,
najvjerojatnije, na tvrdnje u tisku da HDZ, mimo HŠV-a, radi
koncepciju školstva.
Od '90. su napravljene četiri koncepcije školstva, a niti jedna od
njih nije usvojena u Saboru. Svaki je novi ministar kretao iz
početka, a da za to nije snosio nikakvu odgovornost, ocijenio je dr.
Vrgoč.
Nakon dvosatne polemične rasprave, članovi HŠV-a odgodili su
raspravu o udžbenicima za iduću sjednicu. U nastavku su razgovarali
o smjernicama nove strategije školstva, upozorivši na nedostatak
kvalitetne analize stanja u školstvu. Zatražili su od Vlade da
jasno kaže koliko se sredstava u idućih pet godina planira
izdvojiti za školstvo.
(Hina) mb ds