FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

POLEMIČNE RASPRAVE NA SJEDNICI HRVATSKOG ŠKOLSKOG VIJEĆA

ZAGREB, 11. prosinca (Hina) - Sjednica Hrvatskog školskog vijeća +(HŠV) danas nije održana prema najavljenom dnevnom redu, budući da +je najveći dio protekao u raspravi oko proceduralnih pitanja - +dnevnoga reda i zapisnika s protekle sjednice.
ZAGREB, 11. prosinca (Hina) - Sjednica Hrvatskog školskog vijeća (HŠV) danas nije održana prema najavljenom dnevnom redu, budući da je najveći dio protekao u raspravi oko proceduralnih pitanja - dnevnoga reda i zapisnika s protekle sjednice. #L# Iako se na sjednici trebalo razgovarati o izvješćima povjerenstva HŠV-a, rasprava je započela sa zakašnjenjem od 45 minuta, a u raspravi su članovi Vijeća burno polemizirali oko pitanja odgovornosti u HŠV-u, o tome zašto već nisu službeno potvrđeni članovi povjerenstava i treba li Vijeće imati novinske konferencije. Najveći problem bio je to što članovima Vijeća nije dostavljen materijal o udžbenicima, autora dr. Ante Bežena. Za taj je propust Dragutin Rosandić, predsjednik HŠV-a, optužio Miroslava Dorešića, zamjenika ministra prosvjete i športa, zapitavši ga "zašto je neposredno prije sjednice članovima uskratio materijale o udžbenicima". Dorešić je rekao kako je došlo do nesporazuma, kao i to da je Ministarstvo prosvjete već objavilo natječaj za udžbenike u '99. Kazao je i kako Ministarstvo prosvjete ima kvalitetnu ekipu, koja je napravila bolji materijal o udžbenicima od predloženog. U raspravu se uključio dr. Hrvoje Vrgoč, usprotiviviši se ideji o radu na dvije koncepcije školstva, aludirajući time, najvjerojatnije, na tvrdnje u tisku da HDZ, mimo HŠV-a, radi koncepciju školstva. Od '90. su napravljene četiri koncepcije školstva, a niti jedna od njih nije usvojena u Saboru. Svaki je novi ministar kretao iz početka, a da za to nije snosio nikakvu odgovornost, ocijenio je dr. Vrgoč. Nakon dvosatne polemične rasprave, članovi HŠV-a odgodili su raspravu o udžbenicima za iduću sjednicu. U nastavku su razgovarali o smjernicama nove strategije školstva, upozorivši na nedostatak kvalitetne analize stanja u školstvu. Zatražili su od Vlade da jasno kaže koliko se sredstava u idućih pet godina planira izdvojiti za školstvo. (Hina) mb ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙