ZAGREB, 11. prosinca (Hina) - Coca-Cola će u sljedeće tri godine u +razvoj na hrvatskom tržištu uložiti ukupno 100 milijuna njemačkih +maraka. Tijekom sljedeće godine u proizvodna postrojenja, opremu, +zgrade i tehnološku obradu vode
bit će uloženo 60 milijuna maraka. +Cjelokupni projekt predstavljen je danas predsjedniku Vlade Zlatku +Mateši i ministru financija Borislavu Škegri.
ZAGREB, 11. prosinca (Hina) - Coca-Cola će u sljedeće tri godine u
razvoj na hrvatskom tržištu uložiti ukupno 100 milijuna njemačkih
maraka. Tijekom sljedeće godine u proizvodna postrojenja, opremu,
zgrade i tehnološku obradu vode bit će uloženo 60 milijuna maraka.
Cjelokupni projekt predstavljen je danas predsjedniku Vlade Zlatku
Mateši i ministru financija Borislavu Škegri.#L#
Za 1999. predviđena je modernizacija postrojenja i proširenje
punionice u Zagrebu, kupovina zemljišta, zamjena postojeće
proizvodne linije za staklene boce, te proširenje zgrade Uprave za
novi ured Jadranske regije koji pokriva Hrvatsku, Bosnu i
Hercegovinu te Sloveniju. Najveći dio sredstava, kako je rečeno,
oko 30 posto, bit će uložen u modernizaciju postojećih kapaciteta,
koji, po ocjeni Coca-Colinih stručnjaka, ne zadovoljavaju
planirani porast prodaje. Istodobno će se poboljšati radni
uvjeti.
Projektom je, također, predviđena izgradnja središnjeg
distribucijskog centra za Hrvatsku, a tvrtka će kupiti zgradu,
skladište i okolno zemljište sadašnjeg distribucijskog centra
Žitnjak.
Kako je prilikom nedavne proslave 30. godišnjice nazočnosti "Coca-
Cole" u Hrvatskoj istaknuo generalni direktor tvrtke Coca-Cola
Beverages Hrvatska Bruno Filipi, projekt će osigurati i nova radna
mjesta. Ukupno je sada zaposleno 730 djelatnika.
Nakon razgovora s predstavnicima Uprave, premijer Mateša je
izrazio zadovoljstvo veličinom projekta i poslovnom orijentacijom
tvrtke da svoj profit investira u Hrvatsku i njezin gospodarski
razvitak. "To je pozitivan primjer poslovanja jedne međunarodne
tvrtke u Hrvatskoj", naglasio je.
Problem zaštite vjerovnika i potraživanja, po riječima
predsjednika Vlade, ovisi o učinkovitosti pravosuđa, što je
izravno vezano uz smanjenje rizika ulaganja multinacionalnih
kompanija.
Podsjetivši kako je, za razliku od nekih drugih velikih stranih
tvrtki, "Coca-Cola" ostala na hrvatskom tržištu i u vrijeme rata,
Bruno Filipi je napomenuo kako je tvrtka od 1989. u Hrvatsku uložila
više od 120 milijuna maraka i povećala prodaju osam puta. "Svaki
odrasli hrvatski građanin, u prosjeku godišnje popije 130 bočica
pića koja proizvodi 'Coca-Cola'", istaknuo je Filipi.
(Hina) so db