FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: UVRŠTENJE DIONICA PODRAVKE U KOTACIJU I ZAGREBAČKE BURZE

ZAGREB, 7. prosinca (Hina) - Koprivnički prehrambeni koncern +Podravka i Zagrebačka burza potpisali su danas u zagrebačkom hotelu +Sheraton ugovor o uvrštenju Podravkinih dionica u Kotaciju I +Zagrebačke burze. Trgovanje dionicama Podravke otpočet će 8. +prosinca, pod simbolom PODR-A.
ZAGREB, 7. prosinca (Hina) - Koprivnički prehrambeni koncern Podravka i Zagrebačka burza potpisali su danas u zagrebačkom hotelu Sheraton ugovor o uvrštenju Podravkinih dionica u Kotaciju I Zagrebačke burze. Trgovanje dionicama Podravke otpočet će 8. prosinca, pod simbolom PODR-A.#L# U kotaciju je uvršteno svih 5.406.696 redovnih dionica, od kojih svaka glasi na ime I daje pravo na jedan glas na Skupštini dioničara. Nominalna vrijednost svake dionice iznosi 300 kuna. Sudionici uvrštenja su revizorske kuće Ernst & Young iz Beča i Hodicon iz Koprivnice te odvjetničko društvo Bogdanović & Dolički kao pravni savjetnik te brokerska kuća ICF d.o.o. iz Zagreba kao pokrovitelj uvrštenja. Ugovor o uvrštenju potpisali su predsjednik Uprave Podravke Ante Babić i direktor Zagrebačke burze Marinko Papuga. Prije same svečanosti potpisivanja ugovora poslovodstvo Podravke prezentiralo je poslovanje koncerna, proces restrukturiranja te strateški plan razvoja za nadolazeće godine. Po riječima Ante Babića, u više od 50 godina postojanja Podravka je izrasla u najvećeg proizvođača prehrambenih proizvoda s markom u Hrvatskoj i jednog od najvećih u Europi, a ujedno je druga po veličini farmaceutska industrija u Hrvatskoj. Tijekom procesa restrukturiranja, istaknuo je Babić, definirani su strateški proizvodi i tržišta, povećana je prodaja, skupi i nepovoljni domaći krediti zamijenjeni su dugoročnima i povoljnijima iz inozemstva, a ujedno su smanjeni troškovi na svim razinama i segmentima poslovanja. Po Babićevim riječima, to je urodilo poslovnom dobiti u prošloj godini u iznosu od 21 milijun kuna, a o nastavku profitabilnog rasta svjedoči poslovna dobit iz prvih šest mjeseci ove godine u istom iznosu. Podravka na domaćem tržištu ostvaruje 53 posto ukupnog prihoda. Od stranih tržišta najzastupljenija je Poljska, u kojoj je lani ostvareno 11,8 posto ukupne prodaje. U ukupnoj prodaji najveći udjel, od 25,5 posto, lani je imala vegeta. U sklopu Podravkinog petogodišnjeg poslovnog plana određene su strateške smjernice za nastavak ostvarenja vizije o koncernu kao jednom od najvećih ponuđača prehrambenih proizvoda s markom u srednjoj i istočnoj Europi. Po Babićevim riječima, važan dio toga plana je realizacija četiri strateške investicije u vrijednosti od 170 milijuna njemačkih maraka. To su izgradnja farmaceutskog kompleksa i nove tvornice Vegete u Koprivnici, izgradnja tvornice vegete i drugih proizvoda u Poljskoj te uvođenje integralnog poslovno-informacijskog sustava. (Hina) mku sbo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙