ZAGREB, 7. prosinca (Hina) - Koprivnički prehrambeni koncern +Podravka i Zagrebačka burza potpisali su danas u zagrebačkom hotelu +Sheraton ugovor o uvrštenju Podravkinih dionica u Kotaciju I +Zagrebačke burze. Trgovanje dionicama
Podravke otpočet će 8. +prosinca, pod simbolom PODR-A.
ZAGREB, 7. prosinca (Hina) - Koprivnički prehrambeni koncern
Podravka i Zagrebačka burza potpisali su danas u zagrebačkom hotelu
Sheraton ugovor o uvrštenju Podravkinih dionica u Kotaciju I
Zagrebačke burze. Trgovanje dionicama Podravke otpočet će 8.
prosinca, pod simbolom PODR-A.#L#
U kotaciju je uvršteno svih 5.406.696 redovnih dionica, od kojih
svaka glasi na ime I daje pravo na jedan glas na Skupštini
dioničara. Nominalna vrijednost svake dionice iznosi 300 kuna.
Sudionici uvrštenja su revizorske kuće Ernst & Young iz Beča i
Hodicon iz Koprivnice te odvjetničko društvo Bogdanović & Dolički
kao pravni savjetnik te brokerska kuća ICF d.o.o. iz Zagreba kao
pokrovitelj uvrštenja.
Ugovor o uvrštenju potpisali su predsjednik Uprave Podravke Ante
Babić i direktor Zagrebačke burze Marinko Papuga.
Prije same svečanosti potpisivanja ugovora poslovodstvo Podravke
prezentiralo je poslovanje koncerna, proces restrukturiranja te
strateški plan razvoja za nadolazeće godine.
Po riječima Ante Babića, u više od 50 godina postojanja Podravka je
izrasla u najvećeg proizvođača prehrambenih proizvoda s markom u
Hrvatskoj i jednog od najvećih u Europi, a ujedno je druga po
veličini farmaceutska industrija u Hrvatskoj.
Tijekom procesa restrukturiranja, istaknuo je Babić, definirani su
strateški proizvodi i tržišta, povećana je prodaja, skupi i
nepovoljni domaći krediti zamijenjeni su dugoročnima i
povoljnijima iz inozemstva, a ujedno su smanjeni troškovi na svim
razinama i segmentima poslovanja.
Po Babićevim riječima, to je urodilo poslovnom dobiti u prošloj
godini u iznosu od 21 milijun kuna, a o nastavku profitabilnog rasta
svjedoči poslovna dobit iz prvih šest mjeseci ove godine u istom
iznosu.
Podravka na domaćem tržištu ostvaruje 53 posto ukupnog prihoda. Od
stranih tržišta najzastupljenija je Poljska, u kojoj je lani
ostvareno 11,8 posto ukupne prodaje. U ukupnoj prodaji najveći
udjel, od 25,5 posto, lani je imala vegeta.
U sklopu Podravkinog petogodišnjeg poslovnog plana određene su
strateške smjernice za nastavak ostvarenja vizije o koncernu kao
jednom od najvećih ponuđača prehrambenih proizvoda s markom u
srednjoj i istočnoj Europi. Po Babićevim riječima, važan dio toga
plana je realizacija četiri strateške investicije u vrijednosti od
170 milijuna njemačkih maraka. To su izgradnja farmaceutskog
kompleksa i nove tvornice Vegete u Koprivnici, izgradnja tvornice
vegete i drugih proizvoda u Poljskoj te uvođenje integralnog
poslovno-informacijskog sustava.
(Hina) mku sbo