FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

"viadukt" će graditi prvih pet kilometara autoceste bregana-zagreb-dubrovnik

ZAGREB, 12. studenoga (Hina) - Građevinsko poduzeće "Viadukt" +gradit će prvih pet kilometara prve dionice buduće autoceste +Bregana-Zagreb-Dubrovnik od Zagreba do Bregane. Vrijednost tih +radova je 68 milijuna kuna odnosno 9,7 milijuna dolara. Poslovi +obuvaćaju zemljane radove, drenažu, izgradnju tri mosta, tri +nadvožnjaka, jednog podvožnjaka, jednog viadukta i nosivu +konstrukciju, objavljeno je na zajedničkoj konferenciji za +novinstvo Bechtela, Enke i "Viadukta".
ZAGREB, 12. studenoga (Hina) - Građevinsko poduzeće "Viadukt" gradit će prvih pet kilometara prve dionice buduće autoceste Bregana-Zagreb-Dubrovnik od Zagreba do Bregane. Vrijednost tih radova je 68 milijuna kuna odnosno 9,7 milijuna dolara. Poslovi obuvaćaju zemljane radove, drenažu, izgradnju tri mosta, tri nadvožnjaka, jednog podvožnjaka, jednog viadukta i nosivu konstrukciju, objavljeno je na zajedničkoj konferenciji za novinstvo Bechtela, Enke i "Viadukta". #L# "Viadukt" je izabran između šest ponuđača jer ima financijsku sigurnost, konkurentnu cijenu i sposobnost da posao završe na vrijeme, kazao je potpredsjednik i projekt manager Bechtel Internationala, Dennis Garrity. Projekt Hrvatska autocesta Bregana-Zagreb-do bosankohercegovačke granice obuhvaća 120 kilometara. Projekt je pod Upravom Hrvatskih cesta, a Institut građevinarstva Hrvatske u završnoj je fazi izradbe izvedbene dokumenatcije i izvedbenog projekta. Autocesu će graditi američka tvrtka Bechtel i turska Enka, dvije vodeće svjetske građevinske kompanije, uz kooperaciju hrvatskih tvrtki. Na izgradnji će raditi oko 1700 radnika, od kojih najmanje 1200 iz Hrvatske. Izgradnja će biti financirana kombinacijom stranih zajmova, među kojima je i 230 milijuna dolara koje je dodijelila američka Import- Export banka. To je prvi kredit takve vrste koji je Hrvatska dobila od SAD. Za komercijalne zajmove za izgradnju jamčit će hrvatska Vlada. Za sada su poznati smjerovi prve dvije dionice, od Zagreba do Bregane, te od Jankomira do Siska. Prva dionica dugačka je 13 kilometara i trebala bi biti gotova do ljeta 2000. Druga dionica dugačka je 40 kilometara, a gradit će se, kako je planirano, od travnja iduće godine do prosinca 2000. Treća dionica ide od Siska do granice BiH, a daljnji smjer prema Dubrovniku bit će naknadno dogovoren. Trasa prva dionice pruža se po trasi postojeće ceste koja se proširuje u profil autoceste. Početak dionice je u čvorištu Jankomir, gdje se na taj pravac priključuje Pyhrnska autocesta, dionica Zagreb-Macelj. Završetak je na graničnom prijelazu Bregana. Autocesta ima dva odvojena kolnika, a svaki kolnik dva vozna traka i zaustavni trak. Sva križanja s ostalom prometnom mrežom riješena su u različitim nivoima. Ugovor o gradnji 120 kilometara autoceste Zagreb-Dubrovnik, od Bregane do bosanskohercegovačke granice, 3. travnja ove godine potpisan je između hrvatske Vlade i američke tvrtke Bechtel. Ugovor vrijedan 600 milijuna dolara predstavlja prvu fazu Vladina plana o povezivanju Hrvatske s europskim prometnim pravcima. (Hina) žb sp

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙