FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: BUZETSKI CIMOS POVEĆAVA PROIZVODNJU I IZVOZ

BUZET, 7. prosinca (Hina) - Tvrtka Cimos Buzet d.o.o. cjelokupnu će +ovogodišnju proizvodnju, vrijednu 81 milijun francuskih franaka, +izvesti na inozemno tržište, što je za 20-tak milijuna franaka više +nego u prošloj godini. Prema riječima direktora tvrtke Franka +Vižintina, nakon ozbiljne krize, što je tu tvrtku pogodila početkom +devedesetih godina, poslovanje se postupno stabiliziralo.
BUZET, 7. prosinca (Hina) - Tvrtka Cimos Buzet d.o.o. cjelokupnu će ovogodišnju proizvodnju, vrijednu 81 milijun francuskih franaka, izvesti na inozemno tržište, što je za 20-tak milijuna franaka više nego u prošloj godini. Prema riječima direktora tvrtke Franka Vižintina, nakon ozbiljne krize, što je tu tvrtku pogodila početkom devedesetih godina, poslovanje se postupno stabiliziralo. #L# Još 1991. godine buzetski je Cimos na inozemno tržište plasirao dijelova za automobilsku industriju u vrijednosti 150 milijuna franaka, iduće godine ona je pala na 115 milijuna franaka, a u 1993. na samo 84 milijuna franaka. U 1994. godini došlo je do kratkotrajnog oporavka: vrijednost izvoza iznosila je 98 milijuna franaka, a iduće godine smanjila se na 87 milijuna franaka. Najniža razina izvoza bila je u 1996., tek 54 milijuna franaka. Te se godine počelo s ulaganjima u opremu, ponovno se pridobiva povjerenje ranijih poslovnih partnera te proširuje krug inozemnih poslovnih partnera. Osim grupacije Citroen/Peugot, za koju je do tada bilo vezano gotovo 90 posto proizvodnje, buzetska tvrtka počinje raditi i za BMW, Allied Signal, Ford i druge renomirane inozemne tvrtke, i tako smanjuje preveliku ovisnost o jednom poslovnom partneru, koja uvijek sa sobom nosi i veliki poslovni rizik. Poslovna politika tvrtke u cijelosti je okrenuta međunarodnom tržištu, istaknuo je Vižintin, iako je to zahtjevniji put, ali i perspektivniji. U kojoj je mjeri teže raditi za inozemno tržište nego za domaće, pokazali su i bezuspješni pokušaji da se među domaćim tvrtkama nađu poddobavljači, no ni jedan od njih nije uspio udovoljiti zadanim kriterijima cijene, kvalitete i rokovima isporuke. U oštroj međunarodnoj konkurenciji može se opstati tek proizvodi li se jeftinije, odnosno po cijenama koje prihvaća svjetsko tržište. Automobilska industrija je izuzetno dinamična, velika konkurencija tjera na stalno ulaganje u poboljšanje kvalitete, davanje sve duljih i čvršćih garancija na kvalitetu proizvoda, a to zahtijeva konstantno praćenje tehnoloških dostignuća, kazao je Vižintin. (Hina) kž vel

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙