ZAGREB, 2. prosinca (Hina) - Ova godina, prva godina prodaje +programa krstarenja, na hrvatskom je tržištu bila vrlo dobra. Ljeti +su domaći putnici birali sredozemna odredišta, dok su im zimi bili +zanimljiviji Karibi, rekao je
Miljenko Mišćević iz zagrebačke +putničke agencije Jammark d.o.o. na današnjem predstavljanju +programa krstarenja u zagrebačkom hotelu Golden Tulip Holiday. +
ZAGREB, 2. prosinca (Hina) - Ova godina, prva godina prodaje
programa krstarenja, na hrvatskom je tržištu bila vrlo dobra. Ljeti
su domaći putnici birali sredozemna odredišta, dok su im zimi bili
zanimljiviji Karibi, rekao je Miljenko Mišćević iz zagrebačke
putničke agencije Jammark d.o.o. na današnjem predstavljanju
programa krstarenja u zagrebačkom hotelu Golden Tulip Holiday.
#L#
Da bi se domaćim turistima približio program krstarenja i omogućila
lakša rezervacija tih programa, te radi bolje promocije i
povezivanja tržišta, kao i prodaje krstarenja i redovnih plovnih
linija, u Zagrebu je pred mjesec dana osnovana podružnica
Cruise&Ferry Centra. Sjedište te interesne udruge agenata i
organizatora putovanja (krstarenja) je u Portorožu, a Jammark je
suosnivač podružnice.
"Krstarenja su vrlo dobar proizvod, koji je na hrvatskom tržištu
još teško prodati, ali većina slovenskih i europskih tvrtaka u
njima pronalazi mogućnosti za 'incentive' - poticajni turizam, kao
sistem nagrađivanja svojih djelatnika. Naši se programi sastoje od
mini krstarenja vikendom, krstarenja i tzv. cruise ferrya -
redovnih trajektnih linija", rekao je Nikica Mihaič iz
Cruise&Ferry Centra.
Hrvatskim su turistima posebice zanimljiva mini-krstarenja, koja
se organiziraju na relaciji za Korziku, Sardiniju, Palermo i
Barcelonu. Programi krstarenja zanimljivi su i za kongresni
turizam jer je omogućeno održavanje kongresa i seminara na
brodovima.
(Hina) splj vel