ZAGREB, 4. studenoga (Hina) - Promotivna kampanja hrvatske +turističke ponude za 1999. godinu na britanskom tržištu treba +započeti tijekom ovogodišnjih Božićnih blagdana i nastaviti se u +siječnju i veljači iduće godine. U Hrvatskoj
turističkoj zajednici +(HTZ) procjenjuju da će se do kraja prosinca na tome tržištu prodati +približno 27 posto svih ljetnih aranžmana, dok se krajem ožujka +iduće godine očekuje 57 posto bukiranih hrvatskih aranžmana.
ZAGREB, 4. studenoga (Hina) - Promotivna kampanja hrvatske
turističke ponude za 1999. godinu na britanskom tržištu treba
započeti tijekom ovogodišnjih Božićnih blagdana i nastaviti se u
siječnju i veljači iduće godine. U Hrvatskoj turističkoj zajednici
(HTZ) procjenjuju da će se do kraja prosinca na tome tržištu prodati
približno 27 posto svih ljetnih aranžmana, dok se krajem ožujka
iduće godine očekuje 57 posto bukiranih hrvatskih aranžmana. #L#
Većina svjetskih turoperatora ne prepoznaje Hrvatsku kao
turističku destinaciju, smatraju u HTZ-u, pa se zbog toga
promotivna kampanja treba usmjeriti prema tzv. "svjetskim
putnicima", koji imaju veću sklonost za putovanje preko
specijaliziranog turoperatora za određenu zemlju.
Izdavanjem brošura glavnih britanskih turoperatora u svibnju ove
godine započela je i prodaja hrvatskih turističkih aranžmana za
ljeto 1999. Četiri glavna britanska turoperatora nadziru europsko
turističko tržište, pa u HTZ-u predviđaju da će oni i "odnijeti" 80
posto svih prodanih turističkih aranžmana.
U HTZ-u vjeruju da budućnost prodaje hrvatske turističke ponude na
britanskom tržištu leži u kreiranju programa s turoperatorima
specijaliziranima za hrvatsko tržište. Primjerice, do
izostavljanja hrvatskih turističkih aranžmana iz programa za iduću
godinu došlo je kada je britanski turoperator Airtours ove godine
kupio najvećeg specijaliziranog turoperatora Bridge Travel Group,
te nedavno i Panorama Holidays.
(Hina) splj vel