FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: U RIVIERI HOLDINGU ČETIRI POSTO VIŠE GOSTIJU

POREČ, 19. studenoga (Hina) - Najveća hrvatska hotelska tvrtka, +porečka Riviera holding d.d. ostvarila je ove godine gotovo 2,2 +milijuna turističkih noćenja, što je četiri posto više nego u +prošloj godini. Ipak, nisu se ostvarila predviđanja o sedam +postotnom povećanju turističkog prometa u ovoj godini, a u Rivieri +nisu zadovoljni ni financijskom stranom poslovanja. Najvažniji +uzrok tome je, po riječima predsjednika Uprave Riviere Franca +Palme, utjecaj poreza na dodanu vrijednost (PDV).
POREČ, 19. studenoga (Hina) - Najveća hrvatska hotelska tvrtka, porečka Riviera holding d.d. ostvarila je ove godine gotovo 2,2 milijuna turističkih noćenja, što je četiri posto više nego u prošloj godini. Ipak, nisu se ostvarila predviđanja o sedam postotnom povećanju turističkog prometa u ovoj godini, a u Rivieri nisu zadovoljni ni financijskom stranom poslovanja. Najvažniji uzrok tome je, po riječima predsjednika Uprave Riviere Franca Palme, utjecaj poreza na dodanu vrijednost (PDV). #L# "U prošloj smo godini platili 16 milijuna kuna poreza, a u ovoj ćemo po osnovi PDV-a izdvojiti čak 65 milijuna kuna, dok smo na ime subvencija iz proračuna dobili 15 milijuna kuna. To je najizravnije utjecalo da ćemo, umjesto očekivanih 25 milijuna kuna, u ovoj godini ostvariti dobit u četiri do pet puta manjem iznosu", kazao je Palma. Na osnovi poslovnog plana do 2000. godine u Rivieri namjeravaju do kraja tisućljeća temeljito urediti svih 15 hotela i sedam apartmanskih naselja te četiri kampa. Hotelima i apartmanima na taj bi se način osigurale po tri zvjezdice, kampovima dvije, a tvrtka, na koju otpada gotovo deseti dio ukupnog hrvatskog turističkog prometa, sa znatno bi se kvalitetnijom ponudom uključila u sve žešću utakmicu na europskom turističkom tržištu. Tri je godine ono što je planirano gotovo u cijelosti i ostvarivano, godišnje se u prosjeku investiralo po 70-tak milijuna kuna, no PDV je zakočio srednjoročni plan, pa je izvjesno da će se realizacija srednjoročnog investicijskog plana produžiti najmanje za dvije godine, kažu u tvrtki. U Rivieri će se u ovoj godini investirati 57 milijuna kuna, a najveći dio novca bit će utrošen na rekonstrukciju hotela Tamaris i vila na Lanterni te uređenje hotelskih kupaonica. Nastavit će se i s uređenjem kampova, a u skladu s pravilnikom o minimalnim tehničkim uvjetima, u sve će Rivierine restorane biti uvedena i klimatizacija. Uz te investicije, o kojima je Riviera u stanju sama skrbiti, srednjoročnim su razvojnim planom predviđena i dva velika investicijska projekta, za čiju je realizaciju potrebno pronaći strateške partnere, od kojih se ne očekuje samo da osiguraju veći dio potrebnog kapitala, nego i marketinšku potporu u eksploataciji tih objekata. Riječ je o uređenju otoka Sveti Nikola, investiciji vrijednoj između 20 i 25 milijuna njemačkih maraka. Projektom je predviđeno temeljito uređenje hotela Fortuna, kojim bi se taj objekt doveo na razinu od četiri zvjezdice, izgradnja obiteljskih vila te gradnja još jednog atraktivnog smještajnog objekta. Tijekom zimskih mjeseci pripremit će se međunarodni tender za taj investicijski projekt, a Franco Palma je kazao da su u tijeku pregovori s više potencijalnih domaćih i inozemnih ulagača. Osim toga, u planu je i temeljito renoviranje hotela Riviera i Adriatic u što će se prema procjenama trebati uložiti od osam do devet milijuna maraka. "Kolikogod važno bilo investirati u podizanje razine kvalitete našeg ukupnog proizvoda njime se, ipak, ne smiju dovesti u pitanje dvije važne stvari za normalno poslovanje tvrtke: standard uposlenih i održanje tekuće likvidnosti. Zacrtali smo također da najmanje 30 posto ukupnog iznosa investicija moraju činiti vlastita sredstva, a preostalih 70 posto kreditnih sredstava ne smiju u otplati biti veći od 70 posto vrijednosti amortizacije", istaknuo je Franco Palma. Osim u uređenje hotela, u Rivieri već nekoliko godina ulažu - godišnje u prosjeku otprilike milijun maraka - i u podizanje razine osposobljenosti vlastitih kadrova. Prosječna plaća u tvrtki iznosi 2,6 tisuća kuna. (Hina) kž vel

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙