FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

TRIBINA O ZAŠTITI TRŽIŠTA OD MONOPOLA

ZAGREB, 9. studenoga (Hina) - U hrvatskom gospodarstvu postoji jaka +tendencija malih monopola, a oni su do sada više zabilježeni u +djelatnostima usluga nego u trgovini. Da bi se spriječilo stvaranje +monopola, 1995. osnovana je Agencija za zaštitu tržišnog +natjecanja koja je počela s radom tek 1997. Agencija štiti svakog +poduzetnika, bilo da se radi o obrtniku ili velikom koncernu, jer +svatko ima pravo pristupiti tržištu i na njemu poslovati. Rečeno je +to danas na tribini o zaštiti tržišta od monopola, na kojoj je +govorila ravnateljica Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja Deša +Mlikotin-Tomić. Tribini su bili nazočni gospodarstvenici s +područja Komore Zagreb.
ZAGREB, 9. studenoga (Hina) - U hrvatskom gospodarstvu postoji jaka tendencija malih monopola, a oni su do sada više zabilježeni u djelatnostima usluga nego u trgovini. Da bi se spriječilo stvaranje monopola, 1995. osnovana je Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja koja je počela s radom tek 1997. Agencija štiti svakog poduzetnika, bilo da se radi o obrtniku ili velikom koncernu, jer svatko ima pravo pristupiti tržištu i na njemu poslovati. Rečeno je to danas na tribini o zaštiti tržišta od monopola, na kojoj je govorila ravnateljica Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja Deša Mlikotin-Tomić. Tribini su bili nazočni gospodarstvenici s područja Komore Zagreb. #L# Zakon o zaštiti tržišnog natjecanja omogućava poduzetnicima sudjelovanje u tržišnom natjecanju prometom roba ili usluga neovisno o njihovoj veličini, pojasnila je Deša Mlikotin-Tomić. Način poslovanja i natjecanja na tržištu mora biti takav da omogućuje rast i razvoj djelatnosti, odnosno omogućuje potrošačima izbor. Mlikotin-Tomić je navela najčešće načine ograničenja zaštićenih prava slobodnog tržišnog natjecanja, kao što su zapreke pristupa tržištu, zapreke širenja na nova tržišta ili isključivanje s tržišta. Međutim, ako se broj takmaca i aktivnih poduzetnika na tržištu smanjuje, time se ograničava mogućnost izbora potrošača. Posebno je štetan učinak ograničavanja natjecanja kada veliki poduzetnik ili oni koji imaju neka posebna prava onemogućavaju manje poduzetnike u njihovu poslovanju i rastu. Na tribini su izneseni pojedini slučajevi zlouporabe monopolističkog i vladajućeg položaja, zatim slučajevi sporazuma o ograničavanju tržišnog natjecanja i koncentracije kojima se Agencija bavila tijekom prošle godine. (Hina) žb mć

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙