FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: ZA RAZVITAK SEOSKOG TURIZMA KREDITI ZA 400 MALIH PODUZETNIKA

ZAGREB, 21. listopada (Hina) - Ministarstvo turizma RH nedavno je pokrenulo program pod nazivom "Razvitak turizma na ruralnom području", čiji je osnovni cilj izgradnja sustava potpore za pokretanje i razvitak privatnog, malog poduzetništva u turizmu na seoskim područjima. Program obuhvaća seoska gospodarstva, vinske ceste te turističke kontinentalne i otočne destinacije, a njime se u 1999. godini predviđa da će 400 malih poduzetnika s ukupno 2400 smještajnih jedinica (kreveta) dobiti poticajna sredstva.
ZAGREB, 21. listopada (Hina) - Ministarstvo turizma RH nedavno je pokrenulo program pod nazivom "Razvitak turizma na ruralnom području", čiji je osnovni cilj izgradnja sustava potpore za pokretanje i razvitak privatnog, malog poduzetništva u turizmu na seoskim područjima. Program obuhvaća seoska gospodarstva, vinske ceste te turističke kontinentalne i otočne destinacije, a njime se u 1999. godini predviđa da će 400 malih poduzetnika s ukupno 2400 smještajnih jedinica (kreveta) dobiti poticajna sredstva.#L# Seoski turizam bitna je sastavnica ukupnog održivog razvitka, a u sklopu je i obnove sela i razvitka ruralnog prostora. Pritom značajno mjesto imaju lovni i ribolovni turizam, rekla je doministrica turizma Vinka Cetinski. Hrvatska je tek posljednjih nekoliko godina počela prihvaćati i razvijati koncept seoskog turizma. Trenutačno kod nas postoji samo 35 turističkih seoskih gospodarstava, izletničkih naselja i kušaonica vina u sedam županija. Iako dijelom osiromašenom u ratu, Hrvatska raspolaže s bogatom lovnom i ribolovnom resursnom osnovom, pa tako gotovo svaka županija razvitak turizma djelomično temelji na lovnom i ribolovnom turizmu. Tim vidovima turizma potrebna je pomoć države, kazao je Eduard Kušen sa zagrebačkog Instituta za turizam, kako bi se unaprijedio ukupan turistički proizvod i dao poticaj poduzetnicima za bolje iskorištenje postojećih resursa. Njihovim bi se razvojem značajno unaprijedio i turistički proizvod obalnih županija. Hrvatska raspolaže s otprilike pet milijuna hektara lovnih površina, u kojima obitava gotovo sva europska krupna i sitna divljač. Postojeći smještajni i drugi turistički objekti namijenjeni lovu po svojoj su kvaliteti pri samom vrhu među zemljama u tranziciji. Lovni je turizam u Hrvatskoj dosegnuo svoj vrhunac 1985. godine, nakon čega se suočio s oštrom konkurencijom iz zemalja u tranziciji. Uz to, u ratnim je godinama nastao najveći gubitak jelenske divljači, koja je svedena na svega 10 do 15 posto predratnog broja te srneće divljači, koje sada ima između 20 i 30 posto od predratnog broja. Uzgoj divljači smanjen je na 20 posto predratnog. U ribolovnom je turizmu također došlo do smanjenja resursne osnove, ponajprije u slatkovodnom ribarstvu, u odnosu na prijeratne godine. Razlozi koji dodatno otežavaju stanje u toj grani turizma su neodgovarajuća zakonska regulativa, neorganiziranost postojećih turističkih i ribolovnih organizacija i udruga na promicanju i unaprjeđenju ribolovnog turizma. Suradnja turističkih zajednica, turističkog gospodarstva i lovačkog i ribolovnog saveza, uz već pokrenuti program razvoja seoskog turizma Ministarstva turizma, te državnu pomoć i poticaje, trebala bi stvoriti turistički proizvod koji bi privukao optimalno kvalitetnu klijentelu s obzirom na raspoložive lovne ili ribolovne resurse, i koji bi goste u turističkoj destinaciji zadržao i nakon što se iscrpi njihov uski lovni ili ribolovni interes, smatra Kušen. Sanja Plješa (Hina) splj sbo 211300 MET oct 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙