ZAGREB, 30. rujna (Hina) - Knjige "Turoperatori i svjetski turizam" autorice Nevenke Čavlek, "Ekonomska obilježja turizma" autora Borisa Pirjevca i "Poslovna strategija zrakoplovnih kompanija" Darka Prebežca predstavljene su danas u
zagrebačkom hotelu Esplanade. Predstavili su ih recenzenti-profesori sa zagrebačkog Ekonomskog fakulteta Boris Vukonić i Ivo Andrijanić te Ivan Teodorović s Ekonomskog instituta.
ZAGREB, 30. rujna (Hina) - Knjige "Turoperatori i svjetski turizam"
autorice Nevenke Čavlek, "Ekonomska obilježja turizma" autora
Borisa Pirjevca i "Poslovna strategija zrakoplovnih kompanija"
Darka Prebežca predstavljene su danas u zagrebačkom hotelu
Esplanade. Predstavili su ih recenzenti-profesori sa zagrebačkog
Ekonomskog fakulteta Boris Vukonić i Ivo Andrijanić te Ivan
Teodorović s Ekonomskog instituta. #L#
Za "Ekonomska obilježja turizma" recenzent Ivan Teodorović je
istaknuo kako se taj udžbenik, kojega će koristiti i studenti
ekonomskih fakulteta, na hrvatskom tržištu pojavio u pravo
vrijeme. U njegovom prvom dijelu autor daje odrednice turizma i
njegov povijesni razvitak. U drugom se dijelu analiziraju
obilježja turističkog tržišta na mikrorazini, dok su u trećem
dijelu navedena makroekonomska obilježja turizma uz analizu
problema u kojima se on trenutačno nalazi.
Autor Boris Pirjevac govori o odnosu turističke ponude i potražnje
te u kojim će se pravcima razvijati turističko gospodarstvo. Po
njemu je turizam slika gospodarskog i socijalnog razvitka zemlje te
njezinog odnosa prema pojedincu i okolišu.
"Poslovna strategija zrakoplovnih kompanija" i "Turoperatori i
svjetski turizam" su tzv. knjige-pioniri na hrvatskom tržištu.
"Poslovna strategija zrakoplovnih kompanija" govori o zračnom
prometu, koji bi treba pripomoći unapređenju hrvatskog turističkog
gospodarstva. Autor se bavi zrakoplovnim kompanijama, zračnim
prometom te marketingom i menadžmentom unutar tih kompanija.
U knjizi "Turoperatori i svjetski turizam" autorica Nevenka Čavlek
dala je povijesni pregled organiziranih putovanja i razgraničila
putničke agencija od turoperatora. Autorica drži da su
turoperatori kreatori turističke kulture u svijetu i u Hrvatskoj.
(Hina) splj sbo
301533 MET sep 98