FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: KAKVA JE BUDUĆNOST LOŠINJSKE ZRAČNE LUKE?

ZAGREB, 14. listopada (Hina) - U Ministarstvu pomorstva, prometa i veza RH još nemaju informaciju u kojem će razdoblju tehnički nedostaci koji ugrožavaju sigurnost prometa na Aerodromu Mali Lošinj biti otklonjeni, a zbog koji su prošloga tjedna zabranili promet u toj zračnoj luci. Kako je istaknuo pomoćnik ministra za civilni zračni promet pri tome ministarstvu Zvonimir Vedriš, u stalnom su kontaktu s Upravom lošinjskog Aerodroma oko mogućeg rješavanja problema.
ZAGREB, 14. listopada (Hina) - U Ministarstvu pomorstva, prometa i veza RH još nemaju informaciju u kojem će razdoblju tehnički nedostaci koji ugrožavaju sigurnost prometa na Aerodromu Mali Lošinj biti otklonjeni, a zbog koji su prošloga tjedna zabranili promet u toj zračnoj luci. Kako je istaknuo pomoćnik ministra za civilni zračni promet pri tome ministarstvu Zvonimir Vedriš, u stalnom su kontaktu s Upravom lošinjskog Aerodroma oko mogućeg rješavanja problema. #L# Uprava lošinjskog aerodroma već je nekoliko puta bila upozoravana zbog neudovoljavanja tehničkih uvjeta, a time i ugrožavanja sigurnosti prometa. Najveći se prigovori inspekcije toga ministarstva odnose na protupožarnu opremu, nedostatak navalnog vatrogasnog vozila, nedovoljan pritisak vode, neuređenu crpnu stanicu za opskrbu gorivom, loše radio-stanice za vezu osoblja na platformi s kontrolnim tornjem i međusobno. Uočena su i veća oštećenja na pisti, odnosno na spojevima između asfaltnih površina nastala kao posljedica radova pri prijašnjem proširenju piste. Novi kontrolni toranj, umjesto sadašnjeg koji je gotovo neupotrebljiv, trebao je biti građen ove godine, ali je početak radova odgođen. Više godina postoje i planovi proširenja piste sa sadašnjih 900 na 1250 metara kako bi ta zračna luka mogla prihvaćati i veće zrakoplove. Neobično je, kaže Vedriš, da su u državnom proračunu predviđena sredstva za održavanje te luke, za koje korisnik nikada nije podnio zahtjev. Inače, proširenje piste lošinjske zračne luke u sklopu je i Nacionalnog programa razvitka otoka, kojim je predviđena i izgradnja zračnih luka na otocima Hvaru, Lastovu i Visu te dogradnja putničke zgrade i infrastrukture zračne luke na Braču. No, broj putnika koji prolaze kroz tu zračnu luku govori kako njezino poslovanje pri sadašnjoj razini prometa ne može biti rentabilno. Po podacima Državnog zavoda za statistiku, u prvih osam ovogodišnjih mjeseci kroz tu je Luku prošlo isključivo na nekomercijalnim letovima 3480 putnika, tek dvadesetak više nego u istom lanjskom razdoblju. Od toga se na one pristigle stranim zrakoplovima odnosilo 3275 ili 84 više, dok je broj domaćih putnika smanjen. Prometa robom nije bilo, kao ni lani. Većinski vlasnik Aerodroma je brodarska tvrtka Lošinjska plovidba, dok hotelska tvrtka Jadranka i Grad Mali Lošinj imaju relativno mali udjel. U Lošinjskoj su plovidbi mišljenja da je razlog neispunjenim zahtjevima inspekcije Ministarstva pomorstva, prometa i veza isključivo neprofitabilnost Aerodroma. Lošinjska Zračna luka, naime, već duže posluje s gubitkom. U Jadranki nisu zadovoljni zatvaranjem lošinjskog Aerodroma jer smatraju da je on vrlo bitan za potporu turizmu na tom otoku. Definiranje Aerodroma Mali Lošinj kao društva s ograničenom odgovornošću, gdje bi većinski vlasnik bila država, smatra poslovodstvo Jadranke, rezultiralo bi boljim poslovanjem. Naime, trenutačno u Hrvatskoj status zračne luke imaju Zagreb, Split, Osijek, Pula, Rijeka, Zadar, Dubrovnik, Brač i Lošinj, a osim dva posljednja - otočna aerodroma, svi su organizirani kao društva s ograničenom odgovornošću. U Ministarstvu pomorstva, prometa i veza vide, pak, budućnost aerodroma i u drugim solucijama, koje se prvenstveno odnose na privatnu inicijativu. (Hina) tp/alt sbo 141245 MET oct 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙