FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U GOSPODARSKOJ POLITICI IZNIMAN ZNAČAJ MALOM I SREDNJEM PODUZETNIŠTVU

ZAGREB, 17. rujna (Hina) - Razvoj malog i srednjeg poduzetništva bitan su dio gospodarske politike hrvatske Vlade i moraju biti osnova gospodarskog razvitka. Iako je dosada puno učinjeno na razvoju tog poduzetništva u Hrvatskoj zamjetan je nedostatak pravih informacija. Informiranje poduzetnika i pomoć u jačanju malog i srednjeg poduzetništva cilj su Prve međunarodne konferencije Udruge malih i srednjih poduzetnika Hrvatske (UMSPH) koja je danas u Zagrebu okupila stotinjak domaćih i inozemnih sudionika.
ZAGREB, 17. rujna (Hina) - Razvoj malog i srednjeg poduzetništva bitan su dio gospodarske politike hrvatske Vlade i moraju biti osnova gospodarskog razvitka. Iako je dosada puno učinjeno na razvoju tog poduzetništva u Hrvatskoj zamjetan je nedostatak pravih informacija. Informiranje poduzetnika i pomoć u jačanju malog i srednjeg poduzetništva cilj su Prve međunarodne konferencije Udruge malih i srednjih poduzetnika Hrvatske (UMSPH) koja je danas u Zagrebu okupila stotinjak domaćih i inozemnih sudionika. #L# U ime Ministarstva gospodarstva, koje je pokrovitelj skupa, zamjenica ministra Jasna Borić podsjetila je na niz Vladinih mjera u stvaranju globalnog okvira za razvoj malog i srednjeg poduzetništva. O Programu poticanja malog gospodarstva, govorio je pomoćnik ministra gospodarstva Vladimir Žanić koji je ključnim problemom označio suradnju s predstavnicima poduzetnika. Sami poduzetnici još uvijek nemaju informacija o tomu što im nudi Vlada, kao ni o mogućnostima koje im se pružaju. Ulogu informiranja poduzetnika trebale bi preuzeti njihove udruge, poručio je Žanić. Podsjećajući da oko polovica malih i srednjih poduzetnika u Europskoj uniji propadne u roku pet godina, Žanić je razlozima neuspjeha označio nedovoljnu pripremljenost, loše financijske računice i sl. Samo jedan od deset poduzetnika spreman je slušati i prihvaćati savjete, kazao je, dodajući kako je upravo to jedan od razloga stvaranja Hrvatske mreže konzultanata. Posebna pažna na skupu je posvećena međunarodnim iskustvima te politici EU-a. Punopravno članstvo u EU dugoročni je i temeljni cilj politike Hrvatske, a zadaća je Ureda za europske integracije usklađivanje hrvatskog zakonodavstva s propisima EU-a te praćenje i prilagođavanje gospodarskoj politici EU-a. Viši savjetnik Ureda Boris Hajoš pritom, uz potrebu potpisivanja Sporazuma o trgovini i suradnji s EU i uključenje u PHARE program, posebnu pažnju posvećuje i Općoj upravi 23 Europske komisije koja se bavi poticanjem i razvojem malog i srednjeg poduzetništva. Na skupu je istaknuto i kako u zemljama EU-a postoji oko 18 milijuna malih i srednjih poduzeća koja zapošljavaju oko 70 posto svih zaposlenih u Uniji i ostvaruju oko 60 posto brutto proizvoda EU-a. Po riječima predsjednice UMSPH-a Katarine Jagić, Hrvatska udruga poslodavaca okuplja oko 2.700 tvrtki, od čega tek oko 350 malih i srednjih poduzetnika. Procjenjuje se pak kako je u Hrvatskoj registrirano oko 50.000 malih i srednjih poduzetnika. Na Prvoj međunarodnoj konferenciji Udruge malih i srednjih poduzetnika razgovaralo se i o utjecaju koje će uvođenje EURO-a imati na malo i srednje poduzetništvo, o mjerama drugih vlada na poticanju malog i srednjeg poduzetništva, kao i o stranim ulaganjima u Hrvatsku. (Hina) bn ds 171514 MET sep 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙