ZAGREB, 17. rujna (Hina) - Zagrebački Ekonomski fakultet bit će od 1. do 4. listopada domaćin osme svjetske konferencije Međunarodnog udruženja za oglašavanje (International Advertising Association - IAA). Konferencija će okupiti
stotinjak uglednih svjetskih stručnjaka, a ovogodišnja tema bit će "Oglašavanje u tranziciji".
ZAGREB, 17. rujna (Hina) - Zagrebački Ekonomski fakultet bit će od
1. do 4. listopada domaćin osme svjetske konferencije Međunarodnog
udruženja za oglašavanje (International Advertising Association -
IAA). Konferencija će okupiti stotinjak uglednih svjetskih
stručnjaka, a ovogodišnja tema bit će "Oglašavanje u
tranziciji".#L#
Ističući kako su još šezdesetih i sedamdesetih godina na
zagrebačkom Ekonomskom fakultetu Poljaci, Česi i Mađari učili
marketing, prodekan tog fakulteta Goroslav Keller na današnjoj je
konferenciji za novinare kazao da izgubljene pozicije na području
marketinga Hrvatska mora vratiti. Stoga su i u organizaciju
predstojeće konferencije uloženi golemi napori.
S obzirom da je 1998. proglašena Godinom djeteta, tijekom
konferencije bit će lansirana i svjetska kampanja "Give a kid a
hand" (pruži djetetu ruku) za Hrvatsku, čija je poruka da se umjesto
davanja novca u razne fondacije za djecu, djeci posveti vlastito
vrijeme.
Na konferenciji će biti predstavljena i Zagrebačka deklaracija o
obrazovanju u oglašavanju, te će biti najavljen 4. Inter Ad
(svjetsko natjecanje studenata u oglašavaju).
Izložbom plakata i reklamnih slogova svečano će se obilježiti 50.
obljetnica rada u propagandi Josipa Sudara, tvorca imena 'Rubel',
'Borosana', 'Fant-fant fantastično' i brojnih drugih.
(Hina) kt im
171358 MET sep 98