ZAGREB, 16. rujna (Hina) - Prvi hrvatski tjednik, kako je nazvan, za kreativno poduzetništvo "Poslovni tjednik", predstavljen je danas na 74. jesenskom međunarodnom Zagrebačkom velesajmu. Početna naklada časopisa, koji izlazi na 46
stranica, jest 20.000 primjeraka i može se kupiti na svim kioscima u Hrvatskoj.
ZAGREB, 16. rujna (Hina) - Prvi hrvatski tjednik, kako je nazvan, za
kreativno poduzetništvo "Poslovni tjednik", predstavljen je danas
na 74. jesenskom međunarodnom Zagrebačkom velesajmu. Početna
naklada časopisa, koji izlazi na 46 stranica, jest 20.000
primjeraka i može se kupiti na svim kioscima u Hrvatskoj. #L#
"Poslovni je tjednik" namijenjen onima koji žele zaraditi bilo
pokretanjem novoga posla, bilo ulaganjem, onima koji žele pronaći
pouzdana poslovnoga partnera, kazao je glavni urednik Zorislav
Antun Petrović. Nećemo nuditi gotove recepte, već ćemo
objavljivati točne i jasne podatke i članke, koji će pomoći pri
donošenju poslovnih odluka. "Nikakve senzacije, već samo
provjerene informacije", poručili su Petrović i direktor izdavača
časopisa Alfamedia d.o.o. u Zagrebu Robert Hirc.
Na predstavljanju časopisa bili su i predstavnici dvaju inozemnih
ulagača - austrijske investicijske kuće "Invest Consulta" Paul
Putz i britanske savjetodavne kuće "Fare Partners" Alejandro
Marchiona.
Tjednik u prvome broju, među ostalim, donosi razgovore s direktorom
banke Societe General u Hrvatskoj Pierre-Yvesom Grimaudom i
glavnim direktorom Zagrebačkoga velesajma Juricom Pavelićem,
zatim tematske tekstove o razvoju mobilne telefonije u Hrvatskoj,
sjetvi i bankarstvu. Predviđeno je da će tjednik odgovarati i na
pitanja čitateljstva o poslovnim odlukama.
(Hina) žb db
161538 MET sep 98