FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PREDSTAVLJEN POSLOVNI TJEDNIK

ZAGREB, 16. rujna (Hina) - Prvi hrvatski tjednik, kako je nazvan, za kreativno poduzetništvo "Poslovni tjednik", predstavljen je danas na 74. jesenskom međunarodnom Zagrebačkom velesajmu. Početna naklada časopisa, koji izlazi na 46 stranica, jest 20.000 primjeraka i može se kupiti na svim kioscima u Hrvatskoj.
ZAGREB, 16. rujna (Hina) - Prvi hrvatski tjednik, kako je nazvan, za kreativno poduzetništvo "Poslovni tjednik", predstavljen je danas na 74. jesenskom međunarodnom Zagrebačkom velesajmu. Početna naklada časopisa, koji izlazi na 46 stranica, jest 20.000 primjeraka i može se kupiti na svim kioscima u Hrvatskoj. #L# "Poslovni je tjednik" namijenjen onima koji žele zaraditi bilo pokretanjem novoga posla, bilo ulaganjem, onima koji žele pronaći pouzdana poslovnoga partnera, kazao je glavni urednik Zorislav Antun Petrović. Nećemo nuditi gotove recepte, već ćemo objavljivati točne i jasne podatke i članke, koji će pomoći pri donošenju poslovnih odluka. "Nikakve senzacije, već samo provjerene informacije", poručili su Petrović i direktor izdavača časopisa Alfamedia d.o.o. u Zagrebu Robert Hirc. Na predstavljanju časopisa bili su i predstavnici dvaju inozemnih ulagača - austrijske investicijske kuće "Invest Consulta" Paul Putz i britanske savjetodavne kuće "Fare Partners" Alejandro Marchiona. Tjednik u prvome broju, među ostalim, donosi razgovore s direktorom banke Societe General u Hrvatskoj Pierre-Yvesom Grimaudom i glavnim direktorom Zagrebačkoga velesajma Juricom Pavelićem, zatim tematske tekstove o razvoju mobilne telefonije u Hrvatskoj, sjetvi i bankarstvu. Predviđeno je da će tjednik odgovarati i na pitanja čitateljstva o poslovnim odlukama. (Hina) žb db 161538 MET sep 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙