MARIJA BISTRICA, 16. rujna (Hina) - Sredstva za promociju hrvatske turističke ponude za iduću godinu, s kojima će raspolagati Hrvatska turistička zajednica (HTZ), iznosit će oko 100 milijuna kuna, osam posto više nego ove godine.
Prema prijedlogu programa promocije, od toga će se 46,9 milijuna kuna namaknuti iz boravišne pristojbe, 18 milijuna kuna iz članarina a 35 milijuna kuna iz državnog proračuna, izjavio je hrvatski ministar turizma Sergej Morsan nakon današnje, zatvorene, 29. sjednice Turističkog vijeća HTZ-a održane u Mariji Bistrici.
MARIJA BISTRICA, 16. rujna (Hina) - Sredstva za promociju hrvatske
turističke ponude za iduću godinu, s kojima će raspolagati Hrvatska
turistička zajednica (HTZ), iznosit će oko 100 milijuna kuna, osam
posto više nego ove godine. Prema prijedlogu programa promocije, od
toga će se 46,9 milijuna kuna namaknuti iz boravišne pristojbe, 18
milijuna kuna iz članarina a 35 milijuna kuna iz državnog
proračuna, izjavio je hrvatski ministar turizma Sergej Morsan
nakon današnje, zatvorene, 29. sjednice Turističkog vijeća HTZ-a
održane u Mariji Bistrici. #L#
U raspravi o prijedlogu programa promocije hrvatske turističke
ponude za iduću godinu, članovi Turističkog vijeća razgovarali su o
smanjenju nastupa na inozemnim turističkim sajmovima. Tako se broj
sajmova sa 75 od prije dvije godine smanjio na 48.
Ministar Morsan govorio je i o ovogodišnjim problemima naplate
boravišne pristojbe. Od toga je prihod najslabiji i iznosi 57 posto
od planiranog dok će se iz državnog proračuna dobiti 88 posto
planiranih sredstava.
Članovi turističkog vijeća raspravljali su i o turističkim
ciljevima za 1999. godinu. Predviđen je porast od 10 posto fizičkog
prometa te do 15 posto financijskog prometa.
Udarna tržišta na koja će se u idućoj godini usmjeriti najviše
promotivnih sredstava bit će Njemačka, Italija, Austrija,
Slovenija i Češka.
(Hina) splj ds
161520 MET sep 98