POREČ, 25. kolovoza (Hina) - Od najvećeg britanskog turoperatora Thomson Holidays, koji je nakon višegodišnje stanke od lani u Hrvatsku ponovno počeo dovoditi britanske goste na Jadran, stižu velike pohvale za razinu turističkih
usluga. Kako priopćuju iz Thomsonova ureda u Poreču, prema rezultatima ankete provedene među gostima u srpnju, Hrvatska je po kvaliteti turističkih usluga na četvrtom mjestu među 47 turističkih destinacija širom svijeta - više ocjene zahtjevnih britanskih gostiju zaslužili su tek Grčka, Izrael i Švicarska.
POREČ, 25. kolovoza (Hina) - Od najvećeg britanskog turoperatora
Thomson Holidays, koji je nakon višegodišnje stanke od lani u
Hrvatsku ponovno počeo dovoditi britanske goste na Jadran, stižu
velike pohvale za razinu turističkih usluga. Kako priopćuju iz
Thomsonova ureda u Poreču, prema rezultatima ankete provedene među
gostima u srpnju, Hrvatska je po kvaliteti turističkih usluga na
četvrtom mjestu među 47 turističkih destinacija širom svijeta -
više ocjene zahtjevnih britanskih gostiju zaslužili su tek Grčka,
Izrael i Švicarska.#L#
Tim je povodom Thomsonov supervizor za Hrvatsku Vesna Gnjatović
uputila pismo zahvale upravama 15 istarskih hotela: porečkih
Riviera holdinga i Plave lagune, rovinjskog Jadranturista te Rapca
u kojima je ove godine organiziran smještaj Thomsonovih gostiju te
domaćem agentu dubrovačkom Atlasu.
Britanski su gosti hotelski smještaj u nas ocijenili s dva boda više
u usporedbi s prošlom godinom, a ocjena za ukupni dojam s godišnjeg
odmora viša je za čak šest bodova.
Thomson je dosad u ovoj godini, zasad samo u Istru, doveo otprilike
6,5 tisuća britanskih turista, a do kraja godine bit će ih više od
devet tisuća. Ipak, posjet gostiju iz Velike Britanije još je
daleko od onog iz prijeratnih godina, kada su britanskih turisti
činili i trećinu ukupnog turističkog prometa u Istri.
(Hina) kž sbo
251212 MET aug 98