FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: MINISTARSTVO TURIZMA O TURISTIČKOJ SEZONI

ZAGREB, 24. srpnja (Hina) - U prvih dvadesetak dana srpnja u Hrvatskoj je zabilježeno 4,9 milijuna noćenja, odnosno osam posto manje nego u istom lanjskom razdoblju. Prema procjeni hrvatskog Ministarstva turizma, temeljem ankete provedene u tridesetak hrvatskih hotelskih kuća, u prvom polugodištu ove godine ostvareno je 6,6 milijuna noćenja ili osam posto više.
ZAGREB, 24. srpnja (Hina) - U prvih dvadesetak dana srpnja u Hrvatskoj je zabilježeno 4,9 milijuna noćenja, odnosno osam posto manje nego u istom lanjskom razdoblju. Prema procjeni hrvatskog Ministarstva turizma, temeljem ankete provedene u tridesetak hrvatskih hotelskih kuća, u prvom polugodištu ove godine ostvareno je 6,6 milijuna noćenja ili osam posto više. #L# Prema prethodnim podacima Državnog zavoda za statistiku, u prvih šest mjeseci inozemni su turisti zabilježili otprilike pet milijuna noćenja, 12 posto više nego u istom razdoblju 1997. godine. Pritom su gosti koji su u Hrvatsku došli u organiziranom obliku ostvarili 3,2 milijuna noćenja, 12 posto više, a individualno 3,4 milijuna noćenja ili pet posto više. No, bez obzira na navedene podatke, u Hrvatskoj je zabilježeno smanjenje turističkog prometa u odnosu na isto lanjsko doba, za što hrvatski ministar turizma Sergej Morsan navodi, subjektivne i objektivne razloge. Po njemu su subjektivni čimbenici loša politika cijena u Hrvatskoj i pomaci u školskim odmorima u inozemstvu, primjerice u Bavarskoj. "U dobro razvijenim zemljama politika cijena se podređuje tržištu, odnosno cijene se prilagođavaju ponudi. To se, međutim, kod nas nije dogodilo. One se, naime, nisu prilagodile nego su se za otprilike 30 do 40 posto povisile, što tržište nije prihvatilo", rekao je Morsan. Uz to, otegotne okolnosti su i, po Morsanovom mišljenju, još uvijek socijalistički način razmišljanja ljudi, ratne godine i obnova hotelskih kuća. Kao objektivne čimbenike Morsan navodi senzibilno europsko tržište i niže cijene izvanpansionskih usluga u konkurentskim zemljama. No, bez obzira na sve okolnosti, on drži, da je u Hrvatskoj primjećeno dizanje svijesti o tome da je Hrvatska turistička zemlja. "Cilj nam je visokoprofitabilni turizam, profesionalizam, poduzetnička svijest, odgovornost i identifikacija države s tim. Još smo uvijek u razdoblju kada za razvitak turizma trebamo razviti edukaciju stanovništva, povisiti plaće djelatnicima koji se financiraju iz državnog proračuna. Porez na dodanu vrijednost i ostali aspekti porezne politike su u toj funkciji", istaknuo je Morsan. (Hina) splj sbo 241519 MET jul 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙